Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Marketing

Google vévodí stovce nejinspirativnějších značek

Anna Suchánková22. 11. 202123. 11. 2021

Studie společnosti Wunderman Thompson odhalila sto nejinspirativnějších značek světa. Najdete mezi nimi tu svou?

Druhý ročník žebříčku nejinspirativnějších značek roku 2021 The Inspire Score: Top 100 na prvních pěti příčkách uvádí Google, Apple, Samsung, Amazon a Nestlé na základě schopnosti inspirovat své zákazníky myslet jinak a zlepšovat jejich životy.

Google se podle studie dlouhodobě zasazuje o usnadňování orientace v reálném i digitálním světě na základě využití informací. Dbá na zákaznickou zkušenost a posouvá hranice. Následují ho Apple a Samsung, které podle výsledků podněcují své zákazníky ke kreativitě a slibují otevírání nových příležitostí. Amazon podporuje podle svých plánů hypermarkety a začínající start-upy v růstu. Nestlé naplňuje vizi zlepšovat kvalitu života pro všechny.

Ukazuje se, že pandemie výsledky zásadně ovlivnila. YouTube, Microsoft, Facebook, Netflix, WhatsApp a Instagram byly hlavním zdrojem zábavy a informovanosti po celý uplynulý rok. Podobně McDonald’s, Starbucks, Burger King a Domino’s Pizza se umístily na předních příčkách jako značky rychlého občerstvení, které si lidé začali hojně objednávat do vlastních domovů.

Top 20 nejinspirativnějších značek roku 2021:

1.Google
2.Apple
3.Samsung
4.Amazon
5.Nestlé
6.Nivea
7.Visa
8.Philips
9.L’Oréal
10.You Tube
11.LG
12.Oral-B
13.Sony
14.Microsoft
15.IKEA
16. Facebook
17.Nike
18.McDonald’s
19.Starbucks
20.Pay Pal
Zdroj: The Inspire Score

Na základě zkoumání inspirace v oblasti motivační psychologie studie uvádí tři faktory, ve kterých úspěšná značka musí vynikat: Elevating, Magnetic a Motivation.
Elevating má pozitivní dopady na společnost a zlepšování života lidí.
Magnetic přesvědčuje zákazníky, že dělají dobré rozhodnutí, když si vyberou právě onu značku.
Motivation ukazuje lidem, jak dosáhnout svých cílů. Tyto tři faktory dohromady posouvají značku dopředu a pomáhají k jejímu růstu.

„Top značky motivují k jinému přemýšlení a dokazují, že mají sílu zažehnout ve společnosti změnu a učinit svět inspirativnějším,“ říká Neil Dawson, ředitel strategie ve Wunderman Thompson.

The Inspire Score: Top 100 vzniklo v roce 2020 jako součást celosvětové studie značek Inspire Growth, kterou vydává společnost Wunderman Thompson. Celá studie odhaluje, jak schopnost inspirovat pomáhá k růstu hodnoty značky a jejího byznysu.

Výsledky zprostředkovala firma BAV, která stejně jako Wunderman Thompson spadá pod WPP, na základě dat sestavených z více než 20 tisíc studí zkoumajících přes 12 tisíc značek napříč kategoriemi. Studie sleduje zákaznickou zkušenost v kombinaci s růstem značky na trhu v posledním roce.

Zavřít reklamu

Trojan, Vašák, Měcháček, Neckář nebo Jeřábek? Vybírá se nejlepší herec v reklamě

Starší článek

Finále Davis Cupu 2021 na Voyo nabídne až 60 zápasů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.