Foto: Maspex

Funky Media bude nakupovat a plánovat média pro Maspex Czech

8. 11. 2021 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Agentura vyhraným tendrem obhájila na další dva roky práci pro prodejce a distributora nápojů, jako jsou džusy Relax, Kubík či Nestea.

Mediální agentura Funky Media ze skupiny Knowlimits bude i v dalších dvou letech nakupovat a plánovat média pro společnost Maspex Czech. Byznys obhájila vítězstvím v tendru, v jehož finále byly i agentury OMG (Omnicom Media Group) a IPG Mediabrands. . Organizací výběrového řízení byl pověřen Pavol Mačinga (Macinga Media).

„Jsem moc rád, že jsme mohli prokázat kvalitu při mediálním plánování a zároveň zajímavou nabídku poskytování našich služeb. Cením si toho, že se nám podařilo zvítězit a můžeme tak pokračovat ve spolupráci,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits.

Maspex Czech patří k nejvýznamnějším prodejcům a distributorům nealkoholických nápojů (džusy Relax, energetický nápoj Tiger, funkční nápoje Dr Witt, River tonik, dětské nápoje a kapsičky Kubík, Nestea).  Radim Ochman, marketingový manažer Maspex pro Česko a Slovensko, k organizaci tendru dodává: „Díky tomu, že pokračujeme se staronovou agenturou, víme, co můžeme očekávat v případě TV nákupu. Určitě pro obě strany bude výzvou rozšíření spolupráce o online nákup.“

Foto: Maspex

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.