Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Gusty
Marketing

Agentury Konektor Place se postarají o komunikaci společnosti Gusty

Redakce MAM1. 11. 20215. 11. 2021

Od svého zářijového vstupu na trh stihla značka instantních smoothies získat ocenění marketér roku a nominaci na Český Goodwill, pro komunikaci si nyní vybrala agentury PR.Konektor a Hive.

Společnost Gusty přispívá k trendu ve zdravém a vyváženém stravování nabídku 100procentních přírodních instantních smoothies z lyofilizovaného ovoce a zeleniny i řadu kompletního jídla, která dokáže nahradit komplexní stravovací potřeby. „Řada kompletního jídla byla vyvinuta předními německými a českými odborníky speciálně tak, aby dokázala nahradit oběd nebo večeři. Bonusem je, že jednotlivé Gusty produkty lze libovolně kombinovat a dají se využít třeba i při vaření,“ říká zakladatelka značky a ředitelka Gusty, Jitka Fürst.

Ambiciózní značka stihla za dva měsíce svého působení získat ocenění Marketér roku vyhlášené Českou marketingovou společností. Oceněna byla za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh. Nominována byla za inovativní produktové portfolio, vyrobené s ohledem na trvale udržitelný rozvoj.

  • Jitka Fürst

PR.Konektor pro Gusty zabezpečuje launch produktů či dlouhodobou produktovou komunikaci s důrazem na lifestylová média. „Od spolupráce si slibujeme zajištění povědomí o značce a produktech, ale i pomoc s nastolením nového trendu ve zdravém stravování, který naše stoprocentní přírodní smoothies a kompletní řada jídla představují,“ dodává ke spolupráci Jitka Fürst.

Od září také běží kampaň na sociálních sítích, kde značka využila spojení s influencerkami Annou Šulcovou, Katkou Říhovou, Zorkou Hejdovou a dalšími. S influencer marketingem bude Gusty pomáhat The Hive, sesterská agentura PR.Konektoru. Ambasadorem Gusty smoothies je nutriční specialista Petr Havlíček, televizní hvězda z pořadu Jste to, co jíte.

„Gusty je mladá progresivní značka, která na náš trh přináší pozoruhodnou řadu produktů. Odpovídá na rostoucí zájem lidí po zdravé, udržitelné a zároveň časově nenáročné stravě. Jsme proto rádi, že se můžeme podílet na jejím uvedení na český trh a zajistit jí lifestylovou a produktovou komunikaci,“ doplňuje Jaroslav Duroň, zakladatel a řídící partner PR.Konektoru.

„Chceme, aby se lidé věnovali tomu, co je baví. K tomu potřebují energii, a proto jsme vyvinuli nápoje plné živin a ovocných variací, které tyto potřeby efektivně řeší, když není čas nebo prostor. Věříme, že i díky PR.Konektoru a The Hive se nám podaří tuto filozofii rozšířit mezi co nejvíce lidí,“ uzavírá Jitka Fürst.

Zavřít reklamu

Mora chce kampaní rozezpívat Česko i Slovensko

Starší článek

Decathlon sprintuje v online kampaních

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.