Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Začni učit!
Marketing

Neziskovka Začni učit! má vizuální identitu od studia Semibold

Redakce MAM1. 10. 20211. 10. 2021

Po pěti letech působení se nezisková organizace Výluka rozhodla k rebrandingu na značku Začni učit!, pro níž identitu navrhli designéři studia Semibold. Inspirovali se začátky učitelské profese.

Po pěti letech působení na české pedagogické scéně se nezisková organizace Výluka rozhodla vystupovat pod novou značkou. Motivací ke změně byla velká škála projektů, které původní brand přerostly. Veškeré aktivity neziskové organizace tak nově zaštiťuje portál Začniučit.cz.

„Tým Výluky se rozhodl komunikovat jednotlivé projekty pod vlastními názvy a oslovil nás, abychom novému systému značek nastavili vizuální styl. Potřebovali jsme vytvořit škálovatelnou identitu, která zastřeší aktuální i případné budoucí projekty. Proto jsme věnovali hodně energie hledání vizuální zkratky, která systém značek propojí,“ uvádí k rebrandingu Štěpán Landa, CEO studia Semibold.

Veškerá činnost Výluky zaměřená na budoucí a začínající učitele tak bude nově probíhat pod hlavičkou Začni učit! „Novým názvem a designem dáváme najevo, že Výluka pomůže potenciálním učitelům od první myšlenky na učitelství až po začátky za katedrou,“ dodává koordinátor komunikace neziskové organizace Ondřej Sliš. Vedle Začni učit! se tak nově můžete setkat s projekty Zkus učit! a Zauč se!

„Designéři ze Semiboldu během své práce s logem spojili hvězdu (jakožto symbol začátku) s prvním písmenem slova „učit“, které je základem názvů všech projektů. V prostoru mezi nimi vznikla šipka, která symbolizuje cestu, po níž se začínající učitelé můžou nechat provést,“ popisuje Štěpán Landa s tím, že studio se při tvorbě chtělo vyhnout vizuálním klišé, například motivu knihy, která v případě učitelství často konotují spíš biflování než rozvoj intelektu.

Celý vizuální styl prošel od prvních návrhů mnoha proměnami a vznikal šest měsíců. Jednotlivé projekty jsou rozdílné barevnou paletou a pohromadě je naopak drží písmo z brněnské Kometa Typefaces. „Týmu Výluky držím palce už od jejího vzniku a mám velkou radost, že jsme dostali příležitost přispět k jejich snaze o zlepšování českého školství,“ uzavírá Landa.

Původní myšlenkou organizace Výluka byla možnost vyzkoušet si na týden učení ve vyloučené lokalitě. Dnes ale Výluka zaštiťuje mnoho programů a pro větší srozumitelnost je přesunula na nový web Začniučit.cz. Ten vznikl ve spolupráci s Česko.Digital a funguje jako rozcestník mezi jednotlivými způsoby, kterými Výluka pomáhá zájemcům o učitelství.

Ondřej Sliš spolupráci hodnotí: „Změnu vizuálního stylu jsme potřebovali proto, že jsme začínali jako studentský spolek, kterému zůstalo původní nadšení, zároveň se ale proměnil v profesionální organizaci. Studio Semibold s námi celý proces rebrandingu konzultovalo a přicházelo s řadou nejen grafických podnětů. Díky jejich práci odráží nový vizuální styl náš vývoj a dokáže znázornit i velké množství činností, kterými se v Začni učit! zabýváme.“

Zavřít reklamu

Kreativní butik Brandmark má nové posily

Starší článek

B2B divizi Mall Group vede Jan Hollmann

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.