Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Dáme jídlo
Marketing

Dáme jídlo si na public relations vybralo MSL

Redakce MAM18. 10. 202118. 10. 2021

Agentura ze skupiny Publicis Groupe pro společnost od října zajišťuje komplexní podporu v oblasti spotřebitelské i korporátní komunikace.

Dáme jídlo se ve výběrovém řízení vybralo MSL, která tak střídá dosavadní agenturu PR Partners. Cílem komunikace je podpořit značku Dáme jídlo jako platformu, která přináší příležitosti každému, ať už se jedná o spotřebitele, partnery z řad restaurací a obchodů nebo zaměstnance. Současně je účelem budovat obraz Dáme jídlo jako lídra v segmentu „quick commerce“, tedy rychlého rozvozu jakéhokoli zboží v řádech několik málo minut. Důraz bude kladen na kreativní zpracování témat založené na práci s daty.

„S MSL se chystáme v externí komunikaci reflektovat dlouhodobý posun našeho podnikání od rozvozu jídla k platformě, která nejen zprostředkovává kontakt zákazníků s restauracemi, ale také pomáhá svým obchodním partnerům s optimálním nastavením jejich byznysu a nabízí nové služby rychlých nákupů v rámci rychle se rozvíjejícího segmentu quick commerce, ve kterém spatřujeme budoucnost, a proto se mu chceme strategicky věnovat,“ řekla Tereza Chládková, senior marketing specialist ve společnosti Dáme jídlo.

MSL bude pro Dáme jídlo zajišťovat jak komunikaci zaměřenou na zákazníky, kteří si prostřednictvím platformy objednávají jídlo a zboží, tak B2B komunikaci vůči partnerům z řad podnikatelů v segmentu Horeca a maloobchodu. Věnovat se bude rovněž krizovému řízení, korporátní a zaměstnanecké komunikaci – zaměřené také na kurýry, jejichž intenzivní nábor neustále probíhá – a integrovaným komunikačním projektům.

„Prostřednictvím příběhů a práce s daty chceme ukazovat různé aspekty podnikání Dáme jídlo a přinášet pozitivní emoce. Budeme se zaměřovat na témata související s fungováním jednotlivých služeb, rychlostí doručení, prací kurýrů, trendy v segmentech Horeca, retail a quick commerce, jakož i společensky odpovědnými aktivitami Dáme jídlo,“ uvedla Kateřina Hlatká, head of corporate v MSL, která má tým pro Dáme jídlo na starosti.

V rámci přístupu Power of One se na nové komunikační strategii Dáme jídlo podílel spolu s MSL i strategický tým Publicis Groupe.

„Do výběrového řízení jsme přinesli komunikační strategii založenou na klíčových marketingových cílech klienta, na které jsme se dívali ze dvou úhlů pohledu. Prvním je dosažitelnost PR efektů v krátkodobém, střednědobém a dlouhodobém horizontu a druhým pak specifikum cílových skupin, se kterými komunikujeme. V kategorii quick commerce jsme tak zvažovali zákazníky, kteří si stále častěji uvědomují cenu volného času a službu využívají. Dále obchodníky (restaurace a obchody), pro které vytváří Dáme jídlo marketingový a logistický ekosystém, a také zaměstnance a kurýry, bez nichž by služby našeho klienta nemohly fungovat,“ doplňuje Tomáš Preněk, šéf strategického oddělení skupiny Publicis.

Zavřít reklamu

Effie 2021: nejvíce nadějí mají McCann a Ogilvy

Starší článek

Marketing a PR pro značku Porsche povede v Porsche Inter Auto CZ Katarína Ardová

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.