Foto: Dáme jídlo

Dáme jídlo si na public relations vybralo MSL

18. 10. 2021 13:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Agentura ze skupiny Publicis Groupe pro společnost od října zajišťuje komplexní podporu v oblasti spotřebitelské i korporátní komunikace.

Dáme jídlo se ve výběrovém řízení vybralo MSL, která tak střídá dosavadní agenturu PR Partners. Cílem komunikace je podpořit značku Dáme jídlo jako platformu, která přináší příležitosti každému, ať už se jedná o spotřebitele, partnery z řad restaurací a obchodů nebo zaměstnance. Současně je účelem budovat obraz Dáme jídlo jako lídra v segmentu „quick commerce“, tedy rychlého rozvozu jakéhokoli zboží v řádech několik málo minut. Důraz bude kladen na kreativní zpracování témat založené na práci s daty.

„S MSL se chystáme v externí komunikaci reflektovat dlouhodobý posun našeho podnikání od rozvozu jídla k platformě, která nejen zprostředkovává kontakt zákazníků s restauracemi, ale také pomáhá svým obchodním partnerům s optimálním nastavením jejich byznysu a nabízí nové služby rychlých nákupů v rámci rychle se rozvíjejícího segmentu quick commerce, ve kterém spatřujeme budoucnost, a proto se mu chceme strategicky věnovat,“ řekla Tereza Chládková, senior marketing specialist ve společnosti Dáme jídlo.

MSL bude pro Dáme jídlo zajišťovat jak komunikaci zaměřenou na zákazníky, kteří si prostřednictvím platformy objednávají jídlo a zboží, tak B2B komunikaci vůči partnerům z řad podnikatelů v segmentu Horeca a maloobchodu. Věnovat se bude rovněž krizovému řízení, korporátní a zaměstnanecké komunikaci – zaměřené také na kurýry, jejichž intenzivní nábor neustále probíhá – a integrovaným komunikačním projektům.

„Prostřednictvím příběhů a práce s daty chceme ukazovat různé aspekty podnikání Dáme jídlo a přinášet pozitivní emoce. Budeme se zaměřovat na témata související s fungováním jednotlivých služeb, rychlostí doručení, prací kurýrů, trendy v segmentech Horeca, retail a quick commerce, jakož i společensky odpovědnými aktivitami Dáme jídlo,“ uvedla Kateřina Hlatká, head of corporate v MSL, která má tým pro Dáme jídlo na starosti.

V rámci přístupu Power of One se na nové komunikační strategii Dáme jídlo podílel spolu s MSL i strategický tým Publicis Groupe.

„Do výběrového řízení jsme přinesli komunikační strategii založenou na klíčových marketingových cílech klienta, na které jsme se dívali ze dvou úhlů pohledu. Prvním je dosažitelnost PR efektů v krátkodobém, střednědobém a dlouhodobém horizontu a druhým pak specifikum cílových skupin, se kterými komunikujeme. V kategorii quick commerce jsme tak zvažovali zákazníky, kteří si stále častěji uvědomují cenu volného času a službu využívají. Dále obchodníky (restaurace a obchody), pro které vytváří Dáme jídlo marketingový a logistický ekosystém, a také zaměstnance a kurýry, bez nichž by služby našeho klienta nemohly fungovat,“ doplňuje Tomáš Preněk, šéf strategického oddělení skupiny Publicis.

Foto: Dáme jídlo

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.