Foto: Mars

Společnost Mars si na PR a influencer marketing vybrala MSL

21. 9. 2021 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

PR agentura ze sítě Publicis Groupe připraví komunikační strategii nejen pro český, ale i slovenský, maďarský a rumunský trh.

Mars, globální výrobce krmiv pro domácí mazlíčky, cukrovinek a potravin, si v tendru na produktovu PR komunikaci a influencer marketing vybral agenturu MSL. Ta připraví komunikační strategii pro klíčové segmenty Marsu nejen na tuzemském trhu, ale i na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. V kategorii Petcare agentura již nyní pracuje na reputaci jednotlivých značek, CSR aktivitách, produktovém PR a posílení kategorie krmiv v retailu včetně influencer marketingu. Pro značky ze segmentu cukrovinek a potravin připraví mix influencer marketingu a lifestylové komunikace.

Klientský tým agentury se bude na komunikačních aktivitách pro segmenty Petcare, cukrovinek  a potravin podílet odděleně, a to na všech čtyřech trzích. V rámci sortimentu Petcare se agentura zaměří na posílení vnímání značek Pedigree, Whiskas, Perfect Fit a Sheba.

„Naším cílem bude posílit reputaci těchto značek jako kvalitního partnera pro výživu psů

a koček, na kterého se můžou jeho majitelé spolehnout. V otázce CSR aktivit pro Pedigree bychom se rádi propojili s konkrétní partnerskou organizací a nově postavili komunikační koncept ‚Šťastný domov pro každého psa‘,“ říká k obsahu navrhované komunikace Josef Chrpa, consumer strategy leader v MSL. A Lenka Kroupová, SPT & communication manager ze společnosti Mars doplňuje: „Pevně věříme, že díky strategickému přístupu agentury MSL a komplexní přípravě komunikace pro jednotlivé trhy, se nám podaří tento cíl naplnit.“

Pro značky Orbit, Airwaves, Snickers, Maltersers, Bens original, M&M‘s propojí agentura influencer marketing a především lifestylovovu komunikaci. „Žvýkačky, jako impulzivní segment, byly ovlivněny koronavirovou změnou nakupního chování spotřebitelů, a proto se na rok 2022 chceme zaměřit hlavně na opětovné posílení našich výrobků v běžném životě spotřebitelů,“ potvrzuje Petra Šebová, portfolio lead MW&Food ze společnosti Mars.

Foto: Mars

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.