Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mars
Marketing

Společnost Mars si na PR a influencer marketing vybrala MSL

Redakce MAM21. 9. 202121. 9. 2021

PR agentura ze sítě Publicis Groupe připraví komunikační strategii nejen pro český, ale i slovenský, maďarský a rumunský trh.

Mars, globální výrobce krmiv pro domácí mazlíčky, cukrovinek a potravin, si v tendru na produktovu PR komunikaci a influencer marketing vybral agenturu MSL. Ta připraví komunikační strategii pro klíčové segmenty Marsu nejen na tuzemském trhu, ale i na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. V kategorii Petcare agentura již nyní pracuje na reputaci jednotlivých značek, CSR aktivitách, produktovém PR a posílení kategorie krmiv v retailu včetně influencer marketingu. Pro značky ze segmentu cukrovinek a potravin připraví mix influencer marketingu a lifestylové komunikace.

Klientský tým agentury se bude na komunikačních aktivitách pro segmenty Petcare, cukrovinek  a potravin podílet odděleně, a to na všech čtyřech trzích. V rámci sortimentu Petcare se agentura zaměří na posílení vnímání značek Pedigree, Whiskas, Perfect Fit a Sheba.

„Naším cílem bude posílit reputaci těchto značek jako kvalitního partnera pro výživu psů

a koček, na kterého se můžou jeho majitelé spolehnout. V otázce CSR aktivit pro Pedigree bychom se rádi propojili s konkrétní partnerskou organizací a nově postavili komunikační koncept ‚Šťastný domov pro každého psa‘,“ říká k obsahu navrhované komunikace Josef Chrpa, consumer strategy leader v MSL. A Lenka Kroupová, SPT & communication manager ze společnosti Mars doplňuje: „Pevně věříme, že díky strategickému přístupu agentury MSL a komplexní přípravě komunikace pro jednotlivé trhy, se nám podaří tento cíl naplnit.“

Pro značky Orbit, Airwaves, Snickers, Maltersers, Bens original, M&M‘s propojí agentura influencer marketing a především lifestylovovu komunikaci. „Žvýkačky, jako impulzivní segment, byly ovlivněny koronavirovou změnou nakupního chování spotřebitelů, a proto se na rok 2022 chceme zaměřit hlavně na opětovné posílení našich výrobků v běžném životě spotřebitelů,“ potvrzuje Petra Šebová, portfolio lead MW&Food ze společnosti Mars.

Zavřít reklamu

Po roce na trhu má Action čtrnáct prodejen. Letos stihne ještě šest

Starší článek

Na trh vstupuje nová produkce Ad Kolektiv, nabízí reklamy od známých filmových tvůrců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.