Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Effie.cz
Marketing

Soutěž Effie čeká další silný ročník, utká se v ní 85 projektů

Jakub Křešnička8. 9. 20219. 9. 2021

Výsledky prestižní soutěže efektivní komunikace budou známy 24. listopadu. Galavečer proběhne ve studiu, kde FTV Prima natáčí pořady vlastní tvorby a speciály CNN Prima NEWS.

Další meziroční růst zaznamenal počet přihlášených prací do soutěže efektivního marketingu Effie. Celkem 31 přihlašovatelů vyslalo v letošním roce do soutěže 85 projektů, které se společně utkají v 15 vypsaných kategoriích. Statisticky tak byl překonaný loňský rok, ve kterém bylo podáno 72 přihlášek. Mezi přihlašovateli převažují reklamní, komunikační a marketingové agentury.

Aktuální počet přihlášek je druhým nejlepším výsledkem od roku 2015. Podle dosavadních statistik přilákala letos Effie deset nových přihlašovatelů. Někteří soutěžící se vrací opakovaně. „Soutěž je lákadlem i pro ty, které se jí zúčastnili již v minulých letech. Dokazuje to statistika, která dokládá, že pět přihlašovatelů, kteří se minulý rok přihlásili poprvé, se letos účastní znovu,“ uvádí Ondřej Novák z týmu Effie.

Letošní účast si rovněž pochvaluje i ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA) Marek Hlavica. „Členské agentury převažují, ale radost mám zejména z nováčků mimo okruh AKA. Jejich ocenění už v minulosti potvrdilo, že EFFIE je událostí pro celou branži. Nečlenské agentury přihlásily čtvrtinu prací,“ říká.

Organizátoři soutěže rovněž hlásí úspěch v nové kategorii Sportovní marketing, ve které bude porota vybírat z pěti kampaní. „Kvalita sportovního marketingu se u nás v posledních letech výrazně zlepšila. Sportovní kluby pochopily, že je to nejlepší cesta, jak budovat vlastní značku, zvyšovat počet fanoušků a zlepšovat image celého odvětví,“ dodává Hlavica.

Z celkového počtu 15 kategorií se nejvíce projektů přihlásilo do kategorie Ostatní služby (11). Z dalších kategorií je pak důležité zmínit Aktivační marketing (10), Potraviny (9), Finanční služby (7), Sociální, ekologický a kulturní marketing (7), Kampaně veřejné správy (6), PR (6), Malý rozpočet (5), Spotřební zboží (5) a Sportovní marketing (5).

První kolo hodnocení projektů se rozběhlo v pondělí 8. září a potrvá do konce přespříštího týdne. Druhé kolo hodnocení shortlistu projektů proběhne 13. října. O soutěži a efektivním marketingu se potom bude mluvit i na Effie Stage během konference Forum Media, která proběhne 11. listopadu. Pro účast na akci je ještě do konce příštího týdne možné využít nabídku zvýhodněných vstupenek.

Výsledky letošního ročníku soutěže Effie budou slavnostně oznámeny 24. listopadu ve velkém studiu TV Prima v pražských Strašnicích. Termín galavečeru je oproti původně plánovanému datu mírně posunut z důvodu vysokého vytížení studia, kde se uskuteční.

Zavřít reklamu

První ročník E-Tech tour Renault po českých městech odstartoval

Starší článek

Do čela obchodního týmu Cubex Centra Praha přichází Ivo Havránek

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.