Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

GoodMills Česko si na PR vybral Bison & Rose

Redakce MAM14. 9. 202114. 9. 2021

Pro společnost, která je součástí největšího mlýnského uskupení v Evropě GoodMills Group, bude agentura zajišťovat i produktovou komunikaci.

Bison & Rose bude pro GoodMills Česko zajišťovat komunikaci korporátní i produktovou pro značky jako je Babiččina volba a další. „Naším úkolem je dosáhnout takové publicity GoodMills, která bude odpovídat jejímu tržnímu postavení i odbornosti. Součástí zadání je také určitá osvěta, která napomůže spotřebitelům v lepší orientaci mezi různými druhy mouk a jejich kvalitativními standardy,“ uvedl Vladimír Bystrov, managing partner Bison & Rose.

Cílem spolupráce je seznámit média se společností i jejími odborníky a profilovat společnost s důrazem na její expertízu v oboru mlynářství. „Jsme přesvědčeni, že jsme zvolili partnera, který díky svým zkušenostem a profesionalitě posune oblast public relations naší společnosti ve všech ohledech kupředu. Mohu mluvit za celé GoodMills, když řeknu, že se na spolupráci s Bison & Rose velmi těšíme a věříme, že bude příznivá pro obě strany,“ řekl David Truxa, managing Director GoodMills Česko.

GoodMills v Česku provozuje dva mlýny v Litoměřicích a Kyjově. Zde produkuje třináct druhů mouk značky Babiččina volba, včetně tradiční hladké i hrubé nebo speciální mouky dortové, a šest druhů mouk pod značkou GoodMills Professional, které jsou určeny provozovatelům pekáren, cukráren, restaurací a dalších gastroprovozů.

Zavřít reklamu

Gamifikace, aneb nakupování hrou

Starší článek

Hošek má prestižní americké novinářské ocenění

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.