

Dacia si na sociální sítě vybrala Heaven
Pařížská agentura postaví mezinárodní monitoring a strategii pro sociální sítě na 35 hlavních trzích automobilky.
Ve výběrovém řízení si rumunská automobilka Dacia spadající do skupiny Renault vybrala na spolupráci pařížskou agenturu Heaven. Mezi její klienty se už počítají značky jako Danone, Deliveroo, Nina Ricci či Disney.
Heaven pro Dacii vystaví mezinárodní monitoring a strategii i orchestraci produkce pro všechny sociální sítě prostřednictvím Content Factory. K novému partnerství dochází v době, kdy automobilka prochází transformací, včetně letos představeného nového loga, vizuální identity či rozšiřování brandu do nových segmentů.
„Jsme poctěni, že můžeme navázat partnerství s Dacií na začátku jejího strategického přerodu. Naši lidé už pracují na nové platformě značky Dacia, která nám nabízí široké a moderní možnosti hodící se přesně pro sociální média,“ uvedli Sophie Noël a Arthur Kannas, kteří vedou agenturu Heaven.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

