Foto: AKA

AKA spustila výzkum trhu marketingové komunikace

6. 9. 2021 15:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Do 20. září je možné se zúčastnit již šestého ročníku unikátního průzkumu, který trhu poskytne vhled do novinek a změn ve využívání komunikačních nástrojů.

Asociace komunikačních agentur (AKA) spustila k 1. září výzkum, který probíhá již pošesté, a jako každý rok je i letos zprostředkován renomovanou výzkumnou agenturou – Nielsen Admosphere.

Jeho hlavním cílem je analyzovat celkovou velikost trhu marketingové komunikace, poměřit investice do jednotlivých typů kanálů, a to těch mediálních i nemediálních, a zároveň porovnat data s roky minulými a predikovat budoucí vývoj a nadcházející trendy.

Zúčastnit se průzkumu je možné až do 20. září 2021. Účast na výzkumu je zcela dobrovolná a anonymní, k participaci se může přihlásit jakýkoliv pracovník marketingového oddělení. K řádnému zapojení je třeba jen vyplnění krátkého dotazníku. Ten je možné otevřít naskenováním QR kódu. Dotazník lze vyplnit přes počítač, notebook nebo mobilní telefon a jeho vyplnění zabere přibližně pět minut.

V případě zájmu získají pracovníci, kteří se výzkumu zúčastnili, exkluzivní shrnující dokument, který bude obsahovat veškeré zjištěné informace a důležitá data.

„Tyto výsledky by měly pracovníkům, a tím pádem i celým firmám, poskytnout výhodný vhled do aktuálního dění ve světě marketingové komunikace. Díky tomu dokážou lépe odhadnout, do kterého typu komunikačních kanálů bude více účelné investovat při budoucích aktivitách, a co se jim naopak už nevyplatí,“ komentuje za Asociaci komunikačních agentur David Čermák a doplňuje, že dokument zároveň i upozorní na nadcházející trendy, které nás do budoucna čekají, a je dobré s nimi při plánování marketingových aktivit počítat již nyní.

Foto: AKA

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.