Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Knowlimits
Marketing

Knowlimits zakládá divizi rozšířené reality

Redakce MAM17. 8. 202117. 8. 2021

Podle komunikační skupiny využití AR přináší kampaním znatelně větší míru konverzí. Knowlimits se zároveň stává partnerem ARfestu.

Komunikační skupina Knowlimits zařazuje prostřednictvím nové divize do standardní nabídky služeb klientům možnost využití rozšířené reality (AR). „Téměř 70 procent uživatelů si myslí, že jim virtuální a rozšířená realita dokážou prostřednictvím chytrých telefonů poskytnout všechny výhody kamenných obchodů. Ukazuje se, že například AR fashion bude s ohledem na útlum kamenných prodejen velmi zásadní a první brandy už s prodejem prostřednictvím rozšířené reality začínají experimentovat,“ vysvětluje Petr Bažant, managing partner Knowlimits.

Podle agentury má rozšířená realita obrovský potenciál, AR platformy rostou už teď a ještě výraznější trend to bude po masivním rozšíření brýlí na virtuální realitu. „Až 40 procent zákazníků je ochotných zaplatit více za zboží, pokud předtím dostanou AR zážitek. Tento nastupující trend silně vnímáme i u našich stávajících klientů. Poptávka po zapojení zábavných prvků do komunikačních kampaní nevídaně roste,“ doplňuje Markéta Dyllong, managing partner Knowlimits.

Na rozdíl od „push“ forem reklamy se totiž lidé rozšířenou realitou rádi baví, což přirozeně generuje delší čas strávený se značkou a více pozornosti, která je jí věnována. I to je důvodem proč, se agentura Knowlimits rozhodla tyto aktivity vyvíjet a připravovat in-house. Agentura disponuje vlastním vývojářským týmem, který zaštiťuje všechny aktivity spojené s rozšířenou realitou. Zároveň se Knowlimits stává i partnerem ARfestu. „Chceme být nositeli nové technologie a jejího využívání nejen v ČR, ale i na dalších trzích, na kterých působíme,“ dodává Markéta Dyllong.

Aktuálně skupina připravuje AR kampaně pro klienty jako je Pedro nebo Centropen.  Agentura zároveň získala za kampaň pro obnovu Mariánského sloupu, která využívala AR technologie, stříbro v marketingové soutěži IMC Czech Awards 2020. Skupina Knowlimits stojí také za úspěchem filtru Rainbow Madonna.

Zavřít reklamu

Visa se nově představuje s modernizovanou značkou

Starší článek

Shell představuje novou značku Shell Café

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.