Foto: Jinej Gang

Astratex si na kreativu vybral Jinej Gang

9. 8. 2021 14:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Agentura už pro největší on-line obchod se spodním prádlem ve střední Evropě připravuje televizní kampaň, která poběží na podzim na všech deseti trzích značky.

Nová kampaň přichází s novou brand propozicí Astratexu, která bude vedle českého trhu fungovat i v zahraničí. Zároveň určí komunikační linku i pro všechny budoucí spoty. Figurovat v nich stále bude modelka a moderátorka Iva Kubelková.

„Cílem naší nové kampaně je vedle zvýšení povědomí o značce Astratex ukázat spolehlivost námi prodávaného spodního prádla v každé životní situaci. Tým z Jiného Gangu přinesl unikátní nápad přenositelný na další komunikaci, duplikovatelný na další obsah a na další kanály,“ říká marketingový ředitel Astratexu Karol Guláš.

Jinej Gang tvoří tři kreativci Viktor Říha, Tomáš Vápeník a Ondřej Hübl (na úvodní fotografii zleva), kteří mají za sebou přes dvacet let zkušeností v oboru. V minulosti se podíleli na legendárních reklamách pro T-Mobile, Fernet, Oskar či Vodafone.

Natáčení kampaně Astratexu proběhne na konci srpna a v září, v srpnu bude následovat produkce a 20sekundové spoty se začnou vysílat na podzim. „Nápad je postaven na faktu, že spousta žen nosí špatně padnoucí spodní prádlo, a když po mnoha letech díky Astratexu najdou to správné, připadá jim, že se stal zázrak. Spot točí talentovaná režisérka Paulina Mačáková, která našemu nápadu dodává esprit a nádhernou vizuální stylizaci,“ uvádí art director Viktor Říha z agentury Jinej Gang.

Cílovou skupinou jsou převážně ženy. Jde většinou o matky, které se starají o rodinu a domácnost, volný čas tráví s rodinou, na zahradě nebo na chatě. Spodní prádlo nakupují v průměru dvakrát ročně a Astratex je pro ně známkou ověřené kvality za dostupnou cenu. 

Foto: Jinej Gang

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.