Foto: Hobzovy Bramburky

O sítě a PR Hobžových brambůrků se postará Ogilvy

19. 7. 2021 15:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cílem spolupráce bude především budování značky jako rodinné firmy vyrábějící kvalitní české brambůrky a příprava komunikačních strategií pro jednotlivé mediální kanály.

Tradiční lokální výrobce brambůrků ze Strážnice si pro spolupráci v oblasti produktového i korporátního PR a sociálních sítí vybral agenturu Ogilvy. „Jsem rád, že budeme na poměrně jasně vymezeném českém trhu se slanými pochutinami spolupracovat právě s lokálním hráčem – firmou Petr Hobža Snack – a podílet se na jejich komunikační strategii. Po dohodě s majiteli máme jasný směr a vizi pro PR na brandovém i produktovém poli,“ okomentoval začátek spolupráce, jenž odstartoval s letošním červencem, Václav Rambousek, account director v Ogilvy.

Z pohledu Hobžových brambůrků byla pro výběr Ogilvy hlavní profesionalita agentury a schopnost zastřešit více komunikačních disciplín v rámci jednoho klientského týmu, který se dokáže přizpůsobit potřebám firmy. „Výběru agentury předcházelo několik diskuzí o celkové strategii komunikace i o taktických krocích. To nás přesvědčilo,“ doplňují majitelé Petr a Libor Hobžovi.

Předmětem spolupráce v rámci PR bude především zajištění kontinuální produktové i korporátní komunikace a budování mediálního obrazu značky v klíčových médiích. Hobžovy brambůrky se mají ukazovat tradičního lokálního výrobce kvalitních brambůrků, který svou výrobu neustále zdokonaluje v oblasti automatizace i trvalé udržitelnosti. Korporátní komunikace se zaměří na technologie, ekologii a profilaci majitelů společnosti. Produktová linka komunikace bude hledat přirozená propojení značky s aktuálními tématy a sezónností, více využívat dobré znalosti zákaznických preferencí a také připravovat mediální projekty se zapojením koncových zákazníků.

„Na Facebooku a Instagramu budeme pracovat s obsahem přizpůsobeným různým cílovým skupinám. Chceme udržet zájem stávajících milovníků Hobžových brambůrků, ale také se dostat blíže k mladšímu publiku a aktivně ho zapojit do komunikace. Nastavili jsme komunikační cíle, upravili vizuální styl a vytvořili mediální strategii, která nám dovolí smysluplně oslovovat více různých cílových skupin najednou,“ vysvětluje Barbora Šumanská, social director, v Ogilvy. Komunikace specificky cílená na různé věkové skupiny už aktivně běží například na Facebooku. Redesign vychází z barev, které Hobžovy brambůrky ve své komunikaci používají, a pracuje s moravským folklórním motivem známým z obalu brambůrků.

Foto: Hobzovy Bramburky

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.