Foto: T-Mobile

Režisér Marek Partyš rozpohybovává nejen T-Mobile v nové letní kampani

2. 7. 2021 09:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

„Ať vám to běhá!“ říká dvojsmyslně operátor v novém spotu. Kampaní od agentury Saatchi & Saatchi a kreativního týmu Jinej Gang propaguje neomezená data a aktivní trávení léta.

Olympionici současní i bývalí všude, kam se člověk podívá. Pošťák doručující s pomocí skoku o tyči, taxi kombinované s jachtingem nebo tenis při vyklepávání koberců. Každá činnost se dá podle nové kampaně T-Mobile dělat jako sport. Operátor to ukazuje v novém spotu od agentury Saatchi & Saatchi a kreativního týmu Jinej Gang. Pod produkcí je podepsána společnost Bistro Films a režie se ujal oceňovaný Marek Partyš.

„Umělecký i sportovní dojem za deset bodů. Děkujeme Markovi Partyšovi a Bistro Films za neuvěřitelný výkon na zlatou medaili,“ uvedl na svém LinkedIn Ondřej Hübl, který Jinej Gang založil spolu s Viktorem Říhou a Tomášem Vápeníkem. Na přípravu „bombastické letní kampaně“ upozorňoval už koncem dubna, kdy T-Mobile vypsal výběrové řízení na kreativní agenturu a JInej Gang spolu se ho účastní spolu se Satchi & Saatchi.

PSALI JSME
Kdo má na to nahradit Saatchi & Saatchi?

Operátor v letní kampani, která odstartovala s červencem a poběží do poloviny srpna, nabízí neomezená data, která si mohou jeho zákazníci aktivovat přes mobilní aplikaci.

„Užijte si léto v pohybu s neomezenými daty od nás. Zaposlouchejte se do letních hitů při ranním běhu, stáhněte si video lekce svých oblíbených sportovních instruktorů nebo jen sledujte sportovní utkání ať už jste kdekoli. Vyběhněte s nudou,“ říká T-Mobile ve speciální sekci svého webu Sportovní léto. I na ni odkazuje osmdesátisekundový spot s dvojsmyslným claimem „Ať vám to běhá“, který už nasbíral přes deset tisíc shlédnutí.

Zkrácené verze klipu poběží i v televizi a na sociálních sítích, kde vše podpoří influenceři a známé osobnosti ze světa sportu. Kampaň, na níž se podílel i Český olympijský výbor a vystupují v ní i díky tomu současní i bývalí olympionici, se objeví i ve venkovní reklamě. V plánu jsou i eventy v olympijských parcích. Doprovází ji i soutěž o ceny včetně Apple Watch Series 6 či balíčků z nové olympijské kolekce.

„V letošním roce chtěli též vzdát hold českým sportovcům a olympionikům, takže jsem rád, že jsme díky našemu partnerství s Českým olympijským týmem mohli do spotu zapojit i nemalou část českých sportovních legend. Věříme, že kampaň bude motivovat k pohybu a možná i poznávání míst, která se mohou pochlubit vlastní sportovní historií,“ uvedl ke kampani mimo jiné Ladislav Báča, ředitel pro značku a marketingovou komunikaci T-Mobile.

Vizitka kampaně

zadavatel: T-Mobile
mediální agentura: Mediacom Prague
kreativní agentura: Saatchi&Saatchi
social media agentura: Publicis Prague
kreativní tým: Ondřej Hübl, Viktor Říha, Tomáš Vápeník
kreativní tým social: Jakub Jedinák, Tomáš Zvěřina, Michal Vitásek
režisér: Marek Partyš
mediatypy: TV, online, OOH, social media, retail, eventy – olympijské parky, interní kampaň pro zaměstnance

Foto: T-Mobile

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.