Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fénix content marketing
Akce

Soutěž Fénix content marketing ocení vítěze už v neděli 27. června

Jakub Křešnička22. 6. 202122. 6. 2021

O trofej soupeří téměř stovka projektů, které se probojovaly na shortlist. Osmý ročník soutěže nově ocení i hrdiny krize.

Už v neděli 27. června budou oznámeni vítězové 8. ročníku soutěže Fénix content marketing. Rozhodne se o nich během slavnostního večera v Rudolfinu, které poskytl partner letošního vyhlášení výsledků, Česká filharmonie.

Na shortlist se probojovalo celkem 96 projektů. Šest finalistů je i v letošní nové kategorii Best Heroes in Crises, která se tak stala jednou z nejpočetnějších. Stejný počet finalistů mají i kategorie jako B2C časopis, Social media kampaň či Nejlepší video a jeho použití. Nejvíce je zastoupená tradiční kategorie Jednorázový magazín, kde se na shortlist probojovalo osm projektů.

Finální zasedání poroty Fénix content marketing

Z přihlášených prací vybíralo finalisty a vítěze 33 porotců. Nově je v porotě například Petra Nulíčková z Alzy, která je garantem nové kategorie LinkedIn. Jako specialistu na brandovou komunikaci organizátoři přizvali Pavla Cahlíka, který má platformu Jsmenaznačky.cz a zároveň je brand managerem titulů v CNC/Czech News Center. Do online poroty přišel Štěpán Kleník, který spoluvlastní Brainz studio.

Zde si můžete projít kompletní přehled finalistů 8. ročníku soutěže Fénix content marketing:

Shortlist představuje práce, které postoupily do druhého kola a v číselném hodnocení se umístily mezi nejlepšími . Shortlist ale zároveň negarantuje, že bude kategorie automaticky vyhlášena. Všichni finalisté dostanou diplom a takzvaný shortlisted badge, i když během slavnostního večera nevyhrají.

Fénix content marketing má i letos motto: „Noblesa zavazuje“. Cenu pro soutěž navrhl umělecký ředitel sklárny Moser, Petr Larva, který se své tvorbě věnuje pod značkou Petr Larva Art. „Design ceny v sobě zobrazuje dynamiku a proměnlivost motta, je to objekt, který nemá nahoře ani dole. Cena v sobě obsahuje kontrast světla a tmy díky své manganově černé části a nese název ‚Krystal zlata‘,“ uvedla ředitelka soutěže a šéfka Asociace brand a content marketingu Kateřina Borovanská.

Zavřít reklamu

Tipsport se spojil s tuzemským dostihovým sportem

Starší článek

IKEA má výdejní boxy. Vejde se do nich i pohovka

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.