Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mastercard
Marketing

Sloni, lemuři, luskouni. Přežijí platnost karty?

Jakub Křešnička7. 6. 20217. 6. 2021

Mastercard v nové kampani srovnává datum exspirace platebních karet s hrozbou vyhynutí kriticky ohrožených druhů.

Každý den vyhyne 150 druhů a celkově je ohrožený jeden milion zvířecích a rostlinných druhů. Na to upozorňuje ve své nové iniciativě vydavatel platebních karet Mastercard ve spolupráci s americkou neziskovou organizací Conservation International.

V kampani pro program The Wildlife Impact Card, která vznikla ve spolupráci s agenturou McCann XBC, dává na dárkové platební karty s určitým datem uplynutí platnosti obrázky zvířat, jejichž druhům hrozí do té doby vymření. Luskoun ostrovní je tak na kartě, která exspiruje v červnu roku 2028, slon pralesní na té s platností do března 2028 a karta s lemurem vari černobílým má platnost delší jen o tři měsíce.

V případě luskouna se odhaduje, že jeho populace v posledních dvou dekádách klesla o osmdesát procent kvůli ilegálnímu obchodu s těmito savci. Luskouni jsou údajně nejpašovanějším druhem na Zemi, představují pětinu světového nelegálního obchodu s divokými zvířaty.

Populace slona pralesního, jenž žije v tropickém pralese západní Afriky a je menší než slon africký, klesla za posledních 31 let o 86 procent. Trpí nejen kvůli pytláctví, ale i odlesňování kvůli těžbě dřeva, dolování i rozpínání zemědělství.

Na Madagaskaru žijící vari černobílý je vážně ohrožen vyhubením kvůli fragmentaci a destrukci jeho životního prostředí. Ohrožen je také pytláctvím a rovněž je nelegálně loven pro maso. Jeho populace za posledních 20 let klesla podle odhadů na pětinu.

Karty jsou vyrobeny z „eko-friendly“ recyklovatelných materiálů, program jejich uživatele motivuje k přispění na ochranu přirozeného prostředí kriticky ohrožených druhů, na něž i Mastercard přispěje jeden dolar za každou vydanou kartu z programu. Karty budou dostupné do konce letošního roku

„Jako společnost angažující se v podpoře udržitelné budoucnosti pro všechny, věříme v důležitost ochrany kriticky ohrožených druhů a jejich životního prostředí,“ uvedl Raja Rajamannar, globální šéf marketingu a komunikace společnosti Mastercard.

Zavřít reklamu

Evropská komise navrhuje jednotný rámec digitální identity e-ID

Starší článek

Dělám jednu zakázku do roka

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.