Foto: ADC Unit

Seniora roku hledá kampaň ADC Unit a SenSen

7. 6. 2021 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kampaň od dvojice kreativců, členky ADC Hany Máry a fotografa Tomáše Vrány, podporuje projekt SenSen Nadace Charty 77, který vyhlašuje už devátý ročník Ceny Senior roku.

V červnu je na pražských CLV a billboardech JCDecaux, jenž je jedním z outdoorových partnerů kampaně, k vidění nová iniciativa projektu ADC Unit od tuzemského Art Directors Clubu. Pod jeho hlavičkou už déle než rok vznikají kampaně se sociálně-kulturním přesahem.

Zatímco květnová kampaň varovala před ignorováním chudoby, členka ADC Hana Mára a fotograf Tomáš Vrana, si pro čeren vybrali projekt SenSen (Senzační senioři) Nadace Charty 77. Ta vyhlašuje už devátý ročník Ceny Senior roku, co níž je na webu SenSen možné registrovat soutěžící.

„Projekt SenSen odvádí fantastickou práci při podpoře aktivních seniorů,“ vysvětluje Hana Mára a dodává: „Jako největší přínos podobných sdružení a spolků vnímáme inspiraci druhých, právě tu jsme chtěli v letošní komunikaci vyzdvihnout. Je u nás mnoho seniorů, kteří i ve vyšším věku dokáží obdivuhodné věci.“

Jako zářný příklad inspirace si kreativní duo zvolilo loňskou vítězku Ceny Senior roku Evu Trejbalovou, která je ve svých 86 letech aktivní lektorkou jógy v dejvickém Sokole.

„Rád fotím portréty lidí, kteří mají co říct, a vážím si lidí, kteří jsou i v pozdějším věku aktivní a udržují si životní nadhled. Jsem moc rád, že jsem Senzační seniory mohl podpořit,“ doplňuje fotograf Tomáš Vrana.

Projekt SenSen je platformou pro více než 150 seniorských klubů po celém Česku a vznikl v Nadaci Charty 77 jako odpověď na demografický vývoj v Česku. Patrony projektu jsou herečky Simona Stašová a Jiřina Bohdalová, spisovatel Zdeněk Mahler či dálková plavkyně Lucie Leišová.

„Moc si vážíme toho, že si ADC letos vybral ke spolupráci zrovna projekt SenSen. Věříme, že kampaň postavená na skutečném příběhu nejen inspiruje další seniory, ale také přinese spoustu nominací na Cenu Senior roku 2021 a s nimi i další obdivuhodné příběhy,“ říká mluvčí Senzačních seniorů Lucie Nekvasilová.

Foto: ADC Unit

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.