Foto: Sanaplasma

Sanaplasma si na PR vybrala EMD consultants

28. 6. 2021 06:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura bude mít na starost komplexní PR služby, včetně profilace tváří společnosti, interní komunikace, vztahů s influencery a pacientskými organizacemi a krizové komunikace.

Česká PR agentura EMD consultants pomůže firmě Sanaplasma s komunikací a PR. Sanaplasma je česká síť 11 odběrových center krevní plazmy, která je součást globální sítě BioLife. Tým EMD consultants bude mít na starost komplexní PR služby, včetně profilace tváří společnosti, interní komunikace, vztahů s influencery a pacientskými organizacemi a krizové komunikace. Prostřednictvím své partnerské agentury Momentum Communications poskytne novému klientovi stejné služby i v Maďarsku.

Hlavní cílem komunikační kampaně je vybudování povědomí o přínosech a důležitosti krevní plazmy mezi potenciálními dárci.  Krevní plazma, ani léky, jež se z ní vyrábějí, bohužel nemohou být vytvořeny uměle v laboratoři. Nicméně závisí na nich mnohé životy. Kampaň proto bude profilovat konkrétní dárce plazmy, jako inspiraci pro ostatní. V plánu je také spolupráce s influencery z řad známých osobností, kteří pomohou toto téma medializovat.

„Pacienti po autonehodách, s popáleninami, při operacích, těhotné ženy i lidé se vzácnými onemocněními. Mnoho z nás se alespoň jednou ocitne v situaci, kdy je náš život závislý na darované krevní plazmě. A právě na osvětu těchto témat mezi veřejností a potenciálními dárci plazmy se zaměří PR kampaň pro společnost Sanaplasma,“ uvedl Milan M. Deutsch, ředitel EMD consultants.

Foto: Sanaplasma

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.