Foto: Heureka

Heureka si ve výběrovém řízení vybrala PR.Konektor

28. 6. 2021 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pro českého nákupního rádce a srovnávač Heureka.cz bude agentura zajišťovat komplexní služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média.

Jedním z cílů nové spolupráce Heureky s agenturou PR.Konektor je zbořit mýtus, že portál slouží pouze jako srovnávač cen. V komunikaci má posílit to, že služba je inspirativním nákupním rádcem s unikátními a hlavně užitečnými funkcemi.

„Naším společným cílem je dostat Heureku do povědomí lidí jako jejich první volbu pro online nakupování. Chceme, aby je inspirovala k nákupům, aby zákazníci věděli o všech výhodách, které nabízí a také aby věděli, jak nakupovat online rychle, pohodlně a hlavně bezpečně. Věříme, že nám PR.Konektor pomůže komunikaci efektivně a kreativně vést,“ řekl Martin Žabka, šéf komunikace skupiny Heureka Group.

Agentura se bude věnovat i obecným segmentům, které budou v průběhu roku podpořené marketingovými kampaněmi. „Důležitou součástí našich aktivit bude posílení služby Košík, nákupu přímo na Heurece. Chceme zdůraznit pohodlí, bezpečí a všechny garance kolem nákupu, které zákazníci při využití Košíku mají,“ doplnil Jaroslav Duroň, managing partner PR.Konektoru.

Foto: Heureka

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.