Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Heureka
Marketing

Heureka si ve výběrovém řízení vybrala PR.Konektor

Redakce MAM28. 6. 202128. 6. 2021

Pro českého nákupního rádce a srovnávač Heureka.cz bude agentura zajišťovat komplexní služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média.

Jedním z cílů nové spolupráce Heureky s agenturou PR.Konektor je zbořit mýtus, že portál slouží pouze jako srovnávač cen. V komunikaci má posílit to, že služba je inspirativním nákupním rádcem s unikátními a hlavně užitečnými funkcemi.

„Naším společným cílem je dostat Heureku do povědomí lidí jako jejich první volbu pro online nakupování. Chceme, aby je inspirovala k nákupům, aby zákazníci věděli o všech výhodách, které nabízí a také aby věděli, jak nakupovat online rychle, pohodlně a hlavně bezpečně. Věříme, že nám PR.Konektor pomůže komunikaci efektivně a kreativně vést,“ řekl Martin Žabka, šéf komunikace skupiny Heureka Group.

Agentura se bude věnovat i obecným segmentům, které budou v průběhu roku podpořené marketingovými kampaněmi. „Důležitou součástí našich aktivit bude posílení služby Košík, nákupu přímo na Heurece. Chceme zdůraznit pohodlí, bezpečí a všechny garance kolem nákupu, které zákazníci při využití Košíku mají,“ doplnil Jaroslav Duroň, managing partner PR.Konektoru.

Zavřít reklamu

Rubikon PR se postará o korporátní komunikaci Zalanda na Slovensku

Starší článek

Na sítích tráví Češi rekordní dobu, Facebook vede u starších

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.