Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Radana Čechová
Marketing

Ceny Fénix rozdány po osmé, bodovalo umění i IT

Radana Čechová28. 6. 202128. 6. 2021

V neděli 27. června večer byly v Rudolfinu vyhlášeny nejlepší projekty content marketingu. O slovo se letos přihlásilo umění. V různých kategoriích bodovala Česká filharmonie, Alšova Jihočeská galerie i Signal festival. Speciální letošní kategorie Best Heroes in Crisis má dva vítěze: Microsoft a Mapy.cz. Přinášíme vám kompletní výsledky i galerii oceněných prací.

Nejvíce cen Fénix si z pódia Rudolfina v neděli večer odnesla společnost E.ON. Bodovala s několika přihlášenými projekty a odnesla si celkem dvě zlaté ceny a tři stříbrné. První místo získala za distribuci firemního obsahu s projektem Zelená vlna, který vznikl interně a ve spolupráci s Frank Ateliérem. V kategorii B2E časopis obsadila s magazínem Neon, který připravuje ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication, druhé místo. Nejúspěšnější byl však u společnosti E.ON projekt, na němž pracuje s agenturou Elite Solutions a který se jmenuje Fosílie, s.r.o. Ten dostal zlato v kategorii YouTube a dvě stříbra v kategoriích Facebook a Best Heroes in Crisis.

V poslední zmíněné kategorii, která byla vytvořena speciálně s ohledem na události uplynulého roku, si první příčku rozdělily dva projekty: avataři na teambuildingu Microsoftu od Konektor Social a aplikace proti šíření koronaviru na Mapy.cz od Seznamu.

Druhým celkově nejúspěšnějším zadavatelem byla Česká filharmonie. Ta si odnesla dva zlaté, jednoho stříbrného a jednoho „zvláštního“ Fénixe. Bodovala v kategoriích Katalog (Studio Najbrt; 1.), Facebook (1.), Instagram (2.) a dostala Zvláštní cenu za obrazovou výbavu.

Čtyři ceny, z toho jednu zlatou (plus dvě stříbrné a jednu bronzovou) získala Alšova jihočeská galerie s projektem #choditnaumenineniumeni, který pro ni připravila agentura Chilli Production. Ta ještě pomohla společnosti dm drogerie k získání dvou cen (stříbro a bronz) za dm podcast a stala se tak druhou nejúspěšnější agenturou soutěže. Tou první je Boomerang Communication. Na počet oceněných projektů dopadla sice stejně, ale má celkem tři zlaté a tři stříbrné Fénixy.

Z offline prací porotu zaujala Výstava Minisčítání 2020 Českého statistického úřadu (Nejlepší ilustrace a její použití), Manifest důvěrismu (1. místo v kategorii Jednorázový magazín) – útlá publikace (35 stran) propagující práci agentur PR.Konektor, Konektor Social, The Hive nebo The Ship – a nebo firemní prezentace Plzeňského Prazdroje na pivních táccích, která dostala Cenu za atypický formát.

V digitálních projektech vzbudily pozitivní reakce kromě kampaně #choditnaumenineniumeni rovněž LMC Content Hub a informační servis v době koronavirové od Havel & Partners, oba bodovaly v kategorii Nejefektivnější firemní obsah.

V pozorně sledované kategorii B2C magazínů získal první cenu Magazín #IT: Jak vzniká budoucnost společnosti Cleverlance.

Do letošního osmého ročníku soutěže Fénix content marketing bylo přihlášeno přes 250 prací, které v průběhu června 2021 hodnotilo celkem 38 porotců. Nejsilnější kategorií byla Best Hero in Crisis a také Social media kampaň. V následující galerii vám přinášíme výběr vítězů a v tabulkách za ní najdete kompletní výsledky.

Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu Freya, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu a směrem k zahraničí a provozuje Asociaci Brand a Content marketingu.

  • 1. místo v kategorii B2C časopis
    Magazín #IT: Jak vzniká budoucnost
    Cleverlance
  • 1. místo v kategorii B2C časopis
    Magazín #IT: Jak vzniká budoucnost
    Cleverlance
  • 1. místo v kategorii B2B časopis
    Elita
    Aricoma Group
  • 1. místo v kategorii B2B časopis
    Elita
    Aricoma Group
  • 1. místo v kategorii B2E časopis
    Magazín Univerzity Karlovy Forum (tištěná verze)
    Univerzita Karlova v Praze
  • 1. místo v kategorii B2E časopis
    Magazín Univerzity Karlovy Forum (tištěná verze)
    Univerzita Karlova v Praze
  • 1. místo v kategorii B2E noviny
    Společnou cestou
    Rodinný pivovar Bernard
  • 1. místo v kategorii B2E noviny
    Společnou cestou
    Rodinný pivovar Bernard
  • 1. místo v kategorii Jednorázový magazín
    Manifest důvěrismu
    Konektor Social & PR.Konektor & The Hive
  • 1. místo v kategorii Jednorázový magazín
    Manifest důvěrismu
    Konektor Social & PR.Konektor & The Hive
  • 1. místo v kategorii Ročenka
    Ročenka LMC
    LMC
  • 1. místo v kategorii Ročenka
    Ročenka LMC
    LMC
  • 1. místo v kategorii Katalog
    Katalog 125. sezony České filharmonie
    Česká Filharmonie
  • 1. místo v kategorii Katalog
    Katalog 125. sezony České filharmonie
    Česká Filharmonie
  • 1. místo kategorii Nejlepší ilustrace a její použití
    Výstava Minisčítání 2020
    Český statistický úřad
  • 1. místo kategorii Nejlepší ilustrace a její použití
    Výstava Minisčítání 2020
    Český statistický úřad
  • Best in Auto/Moto
    Volkswagen magazín
    Porsche Česká republika
  • Best in Auto/Moto
    Volkswagen magazín
    Porsche Česká republika
  • 1. místo v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu
    Zelená vlna
    E.ON Česká republika
  • 1. místo v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu
    Zelená vlna
    E.ON Česká republika
  • Best in Krása a móda
    View
    Vermont Holding

1. místo v kategorii YouTube: Fosílie, s.r.o., E.ON

1. místo v kategorii Social media kampaň: #choditnaumenineniumeni, Alšova jihočeská galerie

  • 1. místo v kategorii NGO
    Noví Pěstouni
    Hlavní město Praha
  • 1. místo v kategorii NGO
    Noví Pěstouni
    Hlavní město Praha

  • OFFLINE KATEGORIE
  • ONLINE KATEGORI
  • SPOLEČNÉ KATEGORIE
  • OBOROVÉ KATEGORIE
  • ZLÁŠTNÍ OCENĚNÍ

Zavřít reklamu

Na sítích tráví Češi rekordní dobu, Facebook vede u starších

Starší článek

Nejoblíbenější komunikaci spojenou s hokejem měla letos Škoda

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.