Foto: Benzina Orlen

Benzina Orlen v kampani posiluje příslušnost k mateřské skupině

16. 6. 2021 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Síť čerpacích stanic připomíná silní spojenectví koncernem Orlen, umožňuje rozvoj a inovace. Sází mimo jiné na rozvoj konceptu rychlého občerstvení Stop Cafe.

Marketingová kampaň „Společně na cestě vpřed“ metaforicky zdůrazňuje partnerství mezi oběma značkami prostřednictvím interakce mezi generacemi a důrazem na partnerství, které je založeno na důvěře a spolupráci. Kampaň zahrnuje televizní spoty, propagaci online, na sociálních sítích, billboardech a dalších reklamních nosičích.

„Benzina Orlen patří do velké mezinárodní sítě s téměř třemi tisíci čerpacích stanic v pěti zemích a dlouhodobě se opírá o finanční zázemí a obchodní zkušenosti sdílené v rámci mezinárodního koncernu Orlen. Právě díky tomuto silnému zázemí prošly typické bíločervené čerpací stanice v posledních letech mohutným rozvojem,“ říká Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina Orlen.

Benzina ORLEN je s 420 čerpacími stanicemi lídrem českého trhu. Do rozvoje sítě a zavádění gastronomického konceptu Stop Cafe v posledních letech pravidelně investuje miliardu korun ročně. Rychlým občerstvením Stop Cafe je v současnosti vybaveno už 313 stanic, přičemž se i nadále počítá s jeho rozšiřováním.

S konceptem rychlého občerstvení síť vstoupila do segmentu tradičních kamenných prodejen, když v pražském Karlíně otevřela první obchod s rychlým občerstvením Stop Cafe. Do konce letošního roku plánuje otevření dalších dvou obchodů v Praze a následně expanzi do dalších měst.

„Právě občerstvení je pro nás nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje od roku 2012 vzrostl o více než 300 procent. Rozsáhlou nabídku našeho rychlého občerstvení stále rozšiřujeme stejně jako doplňkové služby pro zákazníky. V loňském roce jsme proto spustili novou mobilní aplikaci Benzina s věrnostním programem, do které jsme nově přidali i možnost platby za tankování přímo u tankovacího stojanu prostřednictvím Tankarty Business. Zákazníci jistě také ocení možnost platby za veškeré potraviny a občerstvení pomocí stravenkových karet,“ dodal Marek Zouvala.

Nadnárodní koncern Orlen provozuje více než 2 800 čerpacích stanic v pěti zemích – v Polsku, Německu, Litvě, Česku a Slovensku. Od roku 2005 byl ORLEN majoritním akcionářem skupiny Unipetrol a v roce 2018 se stal jejím jediným vlastníkem.

Psali jsme
Benzina v komunikaci posílí příslušnost ke nadnárodní značce Orlen

Foto: Benzina Orlen

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.