Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Marketing

Stanice Radiožurnál Sport zapojila do kampaně tenistku Plíškovou nebo hokejistu Procházku

Redakce MAM28. 5. 202128. 5. 2021

Český rozhlas 21. května odstartoval vysílání první ryze sportovní rozhlasové stanice v Česku – Radiožurnálu Sport. Znalost a poslechovost nové stanice podpoří reklamní kampaň, která vyzve sportovní fanoušky k poslechu sportu přes digitální rádio DAB+ či internet.

„Radiožurnál Sport má za sebou již teasovací část kampaně, která od začátku května informovala o termínu startu nové stanice a možnostech jejího poslechu. Na ni navazuje rozsáhlá kampaň s headlinem Nové sportovní rádio, jejímiž ambasadory jsou tenistka Karolína Plíšková, judista Lukáš Krpálek, skateboardista Maxim Habanec a hokejista Martin Procházka, který na stanici působí také jako moderátor. Claimem stanice a také celé kampaně je Poslouchej sport,“ řekl Jiří Hošna, ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu. Druhá fáze kampaně zahrnuje TV, OOH, online i print a potrvá do konce června.

Začátkem letních prázdnin se komunikace zaměří na jednotlivé programové priority pod hlavičkou sloganu „Poslouchej sport“. Kampaň bude pokračovat ve stejném mediálním mixu. Připojí se další tváře z řad sportovců, jako jsou oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček.

Radiožurnál Sport zahájil vysílání začátkem mistrovství světa v hokeji 21. května 2021. Jde o sportovní stanici Českého rozhlasu, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří přenosy velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.

Kreativa kampaně vznikla kompletně v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajišťuje marketing Českého rozhlasu.

Zavřít reklamu

Hybridní eventy zůstanou. Zástupci významných firem představili v O2 universu vize pro budoucnost

Starší článek

Amazing Places posilují image a rozrůstají se

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.