Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Young Lions
Akce

Young Lions: Kategorii Marketers vyhráli Jan Dvořák a Karolína Kostková z Prazdroje

Jakub Křešnička23. 4. 202126. 4. 2021

Obětuj jedno pivo a zasaď strom, říká vítězný návrh kampaně pro neziskovou organizaci Plant for the Planet.

Osm týmů soupeřilo v kategorii Marketers letošního ročníku národní soutěže pro mladé profesionály do 31 let Young Lions. Do ní se letos přihlásilo celkem rekordních 88 týmů. Mladí marketéři dostali za úkol vymyslet kampaně pro neziskovou organizaci Plant for the Planet. Návrhem měli nalákat významné společnosti skutečně se zajímající o životní prostředí, aby s neziskovkou navázaly partnerství. Zároveň měli motivovat veřejnost, aby se též zapojila do akce. Zpopularizovat pak měli i aplikaci Plant for the Planet, která je součástí kampaně za vysázení bilionu stromů.

Nejvíce porotu oslnila dvojice Jan Dvořák a Karolína Kostková z Plzeňského Prazdroje. Druhé místo získali Pavel Vykydal a Monika Hrstková z Kofoly. Třetí místo uděleno nebylo, ale čestné uznání poroty získali Elena Chadžieva a Jana Kloudová z McDonald’s a Denisa van Goozen a David Wurst z Nestlé Česko.

Práce hodnotila porota, v níž usedli:

  • Will Rust, šéf pro značku ve společnosti Lunar, prezident poroty
  • Milan Formánek, konzultant a přednášející, exCEO agentury Zaraguza
  • Lucie Průšová, šéfka marketingu společnosti Billa
  • Aleš Pýcha, ředitel pro marketing a Solootions v FTV Prima
  • Daniel Živica, exCEO VMLY&R CZ and Wavemaker CZ & SK

1. místo: Jan Dvořák a Karolína Kostková z Plzeňského Prazdroje

  • Jan Dvořák
  • Karolína Kostková

Zlatý tým z Plzeňského Prazdroje motivuje k sázení stromů pro planetu přes pivo. Navrhuje prodej „stromového multipacku“, v němž bude speciální lahev bez piva. Za ni nechá značka v kampani se sloganem „Miss a beer today to have a tomorow“ vysadit dva stromy. Jeden za firmu, druhý za zákazníka. Své fanoušky též přesměrovává ze svého webu k projektu Plant for the Planet. Aktivitou by pak Plzeňský prazdroj chtěl inspirovat další velké nápojářské skupiny.

Young Lions CZ 2021 | Marketers 03 from YoungLionsCZ

2. místo: Pavel Vykydal a Monika Hrstková z Kofoly

  • Pavel Vykydal
  • Monika Hrstková

Stříbrný tým z Kofoly jde na „švejkující“ Čechy mazaně. V návrhu přišel s výzvou vysázení 20 tisíc stromů. Pokud se ji nepodaří naplnit do listopadu, přijde populární „zlaté prasátko“ Kofoly o svůj domov v TV a během Vánoc už z obrazovek nezazní otázka: „A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru?“. Mimochodem počet stromů ve výzvě na oblíbený spot odkazuje – mezi lety 2013 a 2020 byl vysílán celkem dvacettisíckrát. Dvojice sází na to, že se Češi „hecnou“, jako hrdinové cíl několikanásobně překročí a sázení stromů si budou třeba dávat i jako vánoční dárky.

Young Lions CZ 2021 | Marketers 01 from YoungLionsCZ

Čestné uznání poroty:

Elena Chadžieva a Jana Kloudová z McDonald‘s

  • Elena Chadžieva
  • Jana Kloudová
Young Lions CZ 2021 | Marketers 02 from YoungLionsCZ

Denisa van Goozen a David Wurst z Nestlé Česko

  • Denisa van Goozen
  • David Wurst
Young Lions CZ 2021 | Marketers 06 from YoungLionsCZ

Zavřít reklamu

Knihobotu pomůže s dalším rozvojem skupina Miton, získala podíl 30 procent

Starší článek

Do uzávěrky soutěže Fénix content marketing zbývá poslední týden

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.