Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

15. 4. 2021 11:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je upozornit na fakt, že nealko pivo už zdaleka není jen náhražka pro řidiče.

„Spotřebitelské trendy v tuzemsku i zahraničí nám ukazují , že pohled na nealkoholické pivo se mění. Z nutné alternativy se pomalu stává atraktivní volba, která perfektně zapadá do životního stylu moderního člověka, který nechce dělat kompromisy. Z rozhovorů se spotřebiteli jsme ale zjistili, že se v našich končinách pořád vážou k nealko pivu určité předsudky a většina lidí zažila situaci, kdy musela pití nealko piva vysvětlovat či obhajovat. Proto se Birell rozhodl ukázat, že i nealko pivo může být tou správnou volbou a chuťovým zážitkem,“ říká senior brand manažerka značky Birell v ČR Lenka Trvalcová.

Nové spoty, které vznikly ve spolupráci s kreativní agenturou VCCP, se vymezují vůči společenskému tlaku, který na nás okolí často vyvíjí, pokud se rozhodneme místo klasického piva sáhnout po nealkoholickém. Kampaň obhajuje právo na svobodnou volbu. Ve spotu byla využita adaptace operní skladby Carmen.

„Pořád ty samé otázky, komentáře, vtípky a posměšky okolí jsou v dnešní době už trošku ohranou písničkou. Nastal čas kontrovat jinou melodií a v novém kabátu ji zasadit do pivního prostředí, kam Birell nepochybně patří,“ vysvětluje Dragan Vekić, kreativní lídr projektu. Spoty vyrobila v režii Romana Valenta produkce Armada films.

Birell navíc přichází na trh se dvěma novinkami, které se vyznačují bohatou pivní chutí. V kampani značka představí nový Birell Za studena chmelený inspirovaný chutí českého ležáku, na regálech se pak objeví i další novinka inspirována chutí pivního stylu IPA. Téma předsudků vůči pití nealko piva i prezentaci novinek Birellu dále v online prostředí rozpracuje agentura Triad.

Název kampaně: Bez výmluv

Klient: Plzeňský Prazdroj

Značka: Birell

Nasazení: 8. – 30. 4. 2021

Mediamix: televize, online

Kreativní agentura: VCCP Prague                 

Mediální agentura: Wavemaker   

Produkční agentura: Armada Films              

Režie spotů: Roman Valent         

Foto: Birell

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení