Foto: Česká spořitelna

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

13. 4. 2021 13:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.

„Jste #silnější, než si myslíte“ je hlavní sdělení kampaně České spořitelny, jejímž cílem je povzbudit českou společnost a dodat Čechům sebevědomí a víru v sebe samé. Kampaň v úterý 6. dubna odstartovala show stovky dronů, které nad Pražským hradem rozsvítily mimo jiné nápis #silnější. Projekt zároveň představuje start nového dlouhodobého komunikačního konceptu Spořitelny spojený s mottem „Ať se daří“.

„Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo, a věříme, že prosperita se odvíjí také od víry ve vlastní schopnosti. Sebevědomí každého z nás může přispět k tomu, aby se dařilo lépe celé zemi,” vysvětluje pozadí kampaně Monika Hovorková, která v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci, pozadí kampaně.

Nový komunikační koncept vychází mimo jiné z toho, že Češi obecně příliš sebevědomí nemají. To potvrdil i průzkum společnosti Ipsos pro Česko v datech, z něhož spořitelna cituje na webu kampaně. Z průzkumu mimo jiné vyplynulo, že podle 54 procent lidí je sebevědomí Čechů nižší, než by mělo být a 33 procent lidí má podprůměrné sebevědomí. Chvíli, kdy jsme byli jako národ silní si nedokáže vybavit 45 procent lidí a 47 procent podnikatelů nedokáže jmenovat silný byznysový vzor.

„Chceme lidi inspirovat a ukázat jim, že v každém je něco, na co může být hrdý a že vzájemná podpora zvyšuje sebevědomí a prosperitu celé společnosti. Kampaní ‚Jste #silnější, než si myslíte‘ zároveň zahajujeme nový dlouhodobý komunikační koncept. K našemu logu přidáváme nově i podpis ‚Ať se daří‘, který ve třech slovech shrnuje poslání Spořitelny,“ doplňuje Hovorková.

Spoty kampaně, kterou navrhla kreativní agentura VMLY&R, vznikly v produkci Boogie Films a na jejich tvorbu dohlížel skandinávský režisér Martin Werner. První z nich běží v průběhu dubna. Doprovází ho píseň Stand By Me od Bena E. Kinga.

Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech v průběhu celého roku. Vedle televizních spotů poběží v tradičních i on-line médiích, na outdoorových plochách či sociálních sítích Facebook a Instagram, na kterých si mohou lidé vytvořit kreativní AR filtry. Součástí kampaně bude i nový profil České spořitelny v rámci hudební streamovací služby Spotify.

Spořitelna v rámci kampaně spolupracuje s řadou předních influencerů, jako jsou Smusa, Jitka Nováčková, Beha, Lenka Vacvalová, Pedro, Pavel Berky či Lucie Minářová.

Foto: Česká spořitelna

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.