Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká spořitelna
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Jakub Křešnička13. 4. 202113. 4. 2021

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.

„Jste #silnější, než si myslíte“ je hlavní sdělení kampaně České spořitelny, jejímž cílem je povzbudit českou společnost a dodat Čechům sebevědomí a víru v sebe samé. Kampaň v úterý 6. dubna odstartovala show stovky dronů, které nad Pražským hradem rozsvítily mimo jiné nápis #silnější. Projekt zároveň představuje start nového dlouhodobého komunikačního konceptu Spořitelny spojený s mottem „Ať se daří“.

„Záleží nám na tom, aby se lidem v České republice dařilo, a věříme, že prosperita se odvíjí také od víry ve vlastní schopnosti. Sebevědomí každého z nás může přispět k tomu, aby se dařilo lépe celé zemi,” vysvětluje pozadí kampaně Monika Hovorková, která v České spořitelně zodpovídá za značku a komunikaci, pozadí kampaně.

Nový komunikační koncept vychází mimo jiné z toho, že Češi obecně příliš sebevědomí nemají. To potvrdil i průzkum společnosti Ipsos pro Česko v datech, z něhož spořitelna cituje na webu kampaně. Z průzkumu mimo jiné vyplynulo, že podle 54 procent lidí je sebevědomí Čechů nižší, než by mělo být a 33 procent lidí má podprůměrné sebevědomí. Chvíli, kdy jsme byli jako národ silní si nedokáže vybavit 45 procent lidí a 47 procent podnikatelů nedokáže jmenovat silný byznysový vzor.

„Chceme lidi inspirovat a ukázat jim, že v každém je něco, na co může být hrdý a že vzájemná podpora zvyšuje sebevědomí a prosperitu celé společnosti. Kampaní ‚Jste #silnější, než si myslíte‘ zároveň zahajujeme nový dlouhodobý komunikační koncept. K našemu logu přidáváme nově i podpis ‚Ať se daří‘, který ve třech slovech shrnuje poslání Spořitelny,“ doplňuje Hovorková.

Spoty kampaně, kterou navrhla kreativní agentura VMLY&R, vznikly v produkci Boogie Films a na jejich tvorbu dohlížel skandinávský režisér Martin Werner. První z nich běží v průběhu dubna. Doprovází ho píseň Stand By Me od Bena E. Kinga.

Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech v průběhu celého roku. Vedle televizních spotů poběží v tradičních i on-line médiích, na outdoorových plochách či sociálních sítích Facebook a Instagram, na kterých si mohou lidé vytvořit kreativní AR filtry. Součástí kampaně bude i nový profil České spořitelny v rámci hudební streamovací služby Spotify.

Spořitelna v rámci kampaně spolupracuje s řadou předních influencerů, jako jsou Smusa, Jitka Nováčková, Beha, Lenka Vacvalová, Pedro, Pavel Berky či Lucie Minářová.

Zavřít reklamu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Starší článek

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.