Foto: Dan Beleiu; Zalando

Tohle není fáze. Zalando oslavuje lidi, kteří jsou sami sebou

23. 3. 2021 10:03

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Onlinová platforma módy a životního stylu spustila kampaň Here to Stay. Snaží se povzbudit diskusi ohledně diverzity, inkluze a posílení postavení žen.

Kampaň Here to Stay platformy Zalando spuštěná tento týden staví místo produktů do popředí hodnoty a příběhy lidí, kteří nezapadají do běžných škatulek, stojí si sami za sebou a pomáhají tím k pokroku. Doprovází ji série vizuálů, jejichž autorem je berlínský fotograf Dan Beleiu. Každý ze snímků s reálnými životními dvojicemi reprezentuje hodnotu, která „tu zůstane“ – udržitelnost, přijetí a podobně.

„Kampaň reprezentuje hodnoty, které jsou pro Zalando stěžejní, obzvlášť jde o inkluzi a diverzitu. Umožňují nám prohloubit vztah s našimi rozličnými zákazníky,“ uvedla Barbara Daliri, viceprezidentka Zalanda pro obchod a marketing. „Tyto hodnoty jsou součástí nás samotných i naší práce. Zalando aktivně podporuje inkluzi mezi zaměstnanci ze 130 zemí. Loni jsme zveřejnili naši zprávu o diverzitě a inkluzi do.Better, v níž jsme zveřejnili dlouhodobé závazky změn našim zaměstnancům, partnerům i zákazníkům. Naše jarní iniciativa podtrhuje naši ambici být startovním místem pro módu pro každého,“ dodala.

Emotivní spot kampaně také zobrazuje skutečné lidi. Zahrál si v ní tanečník, herec a model Luc Bruyere, který svým přístupem vyzývá zažité ideály módního průmyslu, gay skateboardista a LGBT+ aktivista Yann Horowitz či Yolisa Mqoco aktivistka hnutí body positivity. Hudbu pro spot dodal Mista Strange, britský queer rapper, jenž si ve filmu také zahrál. Spot režírovali Terence Neale, veterán v oboru reklamy, a zástupkyně generace Z Emilie Badenhorst. I tím chtěla společnost podtrhnout téma kampaně – otevřenou mezigenerační diskusi o hodnotách.

Formátů je v 360stupňové kampani s hashtagem #HeretoStay více, běží na sociálních sítích i na venkovních nosičích. Vytvořena byla ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a spuštěna bude na všech sedmnácti evropských trzích Zalanda.

Foto: Dan Beleiu; Zalando

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.