Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Hellmans
Marketing

Hellmann’s v kampani upozorňuje na plýtvání potravinami

Redakce MAM30. 11. 202030. 11. 2020

Společnost Unilever podpořila letos před svátky svoji značku majonéz Hellmann’s kampaní, ve které upozorňuje na problém plýtvání s potravinami. Hellmann’s z neprodané zeleniny, kterou daruje Tesco, a se spolkem Zachraň jídlo v Česku a FreeFood na Slovensku uvaří tradiční bramborový salát, který o svátcích daruje lidem v nouzi. Komunikační kampaň Hellmann’s startuje v těchto dnech. 

„Z kanceláří jsme se přesunuli domů, školy i restaurace se zavřely, jsme nuceni vařit doma nejen pro sebe, ale také celou rodinu, a navíc každý den. Začali jsme se více zásobovat potravinami, přesto se nám nedaří zmírnit zbytečný potravinový odpad, se kterým jsme bojovali už před pandemií,“ uvedla Magdalena Leimerová manažerka komunikace Unilever.

Opírá se přitom o statistiky, podle kterých se globálně vyhazuje třetina jídla, přičemž více než 50 procent z toho pochází z domácností. Přitom v důsledku letošní pandemie se mnohem více lidí dostává do finančních potíží a nemůže si dovolit ani nákup základních potravin pro sebe, případně svou rodinu.

V průběhu listopadu se konala tradiční potravinová sbírka v řetězcích a obchodech Albert, Billa, dm drogerie markt, Globus, Kaufland, Lidl, Makro, Rohlik.cz, Rossmann či Tesco. V Tescu lze potraviny darovat Online pomocí Balíčků pomoci ještě do 1. prosince včetně. Diskont Penny se sbírky letos neúčastnil. Místo toho věnoval potravinovým bankám 4 miliony korun.

Čtěte také:
Pohádková vánoční kampaň značky LEGO® podpoří kreativitu a společné hraní

Z průzkumu společnosti Ipsos vyplývá, že akci zná 8 z 10 Čechů. „Sbírku potravin zná více než 80 procent české populace, v roce 2016 to bylo jen 53 procent,“ uvedla Markéta Kneblíková, manažerka komunikace společnosti Ipsos, jež je dlouhodobým partnerem Sbírky potravin, kterou pořádá Česká federace potravinových bank, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR spolu s řetězci a Asociací společenské odpovědnosti.

×

Pohádková vánoční kampaň značky LEGO® podpoří kreativitu a společné hraní

Starší článek

Mladý svět ožije! A 11 koupila ochrannou známku od Soukupa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více