Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

SodaStream cílí na maminky. Firma vsadila na spoty v rádiích

Redakce MAM2. 3. 20202. 3. 2020

Značka SodaStream, která se specializuje na domácí přípravu perlivé vody, spustí v březnu rozhlasovou kampaň. Sada dvou spotů bude vysílána během celého měsíce na celostátních frekvencích rádií Evropa 2 a Frekvence 1. Tématem je potravinářský CO2 plyn a limitovaná edice SodaStream Spirit Italian Spritz.

Rozhlasovou kampaň využívá ke zvýšení a podpoře prodeje SodaStream opakovaně. „S reklamami v rádiích máme dlouhodobě dobrou zkušenost, naši zákazníci na spoty v rozhlase reagují velmi pozitivně,“ prozrazuje Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR. Hlas oběma dvacetivteřinovým spotům propůjčila již tradičně česká herečka a dabérka René Slováčková a cílovou skupinou jsou maminky ve věkové kategorii 25+. Kreativa rozhlasových spotů vznikla in-house a produkce se ujala agentura Alma Production.

První spot prezentuje výrobníky SodaStream jako alternativu k namáhavému nošení těžkých balíků vod, pomocí nichž si lze čerstvou perlivou vodu nachystat v pohodlí domova. Rovněž připomíná limitovanou edici Spirit Italian Spritz. Sada obsahuje výrobník Spirit White, bombičku s CO2 plynem, dvě designové sklenice, dvě lahve Fuse o velikosti 1 l a dámskou lahev do kabelky o objemu 0,5 l. Poslední složkou je příchuť Italian Spritz, s níž si připravíte nealkoholickou verzi oblíbeného nápoje.

Tématem druhého spotu je plyn CO2 pro výrobníky perlivé vody SodaStream. Bombičky s plynovou náplní CO2 dodávány v potravinářské kvalitě a vydrží až na 80 litrů domácí perlivé vodyv závislosti na typu výrobníku a síle perlení nápojů. „Prostřednictvím kampaně chceme také upozornit na to, že je pro nás mimořádně důležitý uživatelský komfort našich zákazníků.  A proto umožňujeme po spotřebování náplně výměnu bombičky pouze za cenu plynové náplně, a to v neustále se rozšiřující síti autorizovaných míst, která momentálně čítá více než 2500 lokací,“ uvádí Michal Panis.

×

Národní divadlo má nový web

Starší článek

Historická kampaň Saxo Bank na pražském letišti. “Je taktičtější,” tvrdí firma

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více