Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kaufland
Marketing

„Food porn“ od Kauflandu: v kampani se svléká hruška

Redakce MAM25. 2. 202025. 2. 2020

Obchodní řetězec Kaufland se na německém trhu rozhodl uvolnit svou komunikaci televizním spotem „Ovoce lásky“.

Hlavní hrdinkou osmdesátivteřinového klipu Fruits of Love in-house kreativní agentury Kauflandu natočeném ve stylu „food porn“ je svlékající se hruška. Jejímu striptýzu za zvuku songu Fever přihlížejí další kousky ovoce a zeleniny, dostávají se do varu. Rajče se začíná potit, kukuřice střílí popcorn, paprika prožívá srdeční záchvat.

Celý spot graduje ve skupinové šťavnaté explozi a končí jediným slovním sdělením, že řetězec má v sortimentu více než 400 druhů ovoce a zeleniny.

„Jídlo je téma, které hraje se všemi našimi smysly. Chtěli jsme tuto smyslnost esteticky a humorně zinscenovat,“ řekl k tématu kampaně Holger Oehrlich, výkonný ředitel interní agentury Kauflandu.

Klip Fruits of Love z nové kampaně Kauflandu.

Spojit sex se zeleninou a ovocem v minulosti zlákalo již několik tvůrců, naposledy loni značku Bonduelle. Daleko odvážnějším příkladem je však dánská osvětová kampaň, která běžela v letech 2013 a 2014 a na níž jsou zachyceny postavy ze zeleniny při milostném aktu. Expresivní vizuály doplňoval slogan „6 om dagen“, který lze chápat jako „sex každý den“.

Adaptovat televizní spot se striptýzovou hrdinkou hruškou pro český trh řetězec Kaufland podle slov zástupců společnosti neplánuje. Současná komunikace se tak v Česku i nadále bude opírat o nový věrnostní program Kaufland Card, který společnost spustila v první polovině února, a o „osobní“ kampaň od agentury Effectivity.

Zavřít reklamu
Nový šéf marketingového týmu Blueberry Ondřej Rudolf.

Blueberry nově samostatnou marketingovou agenturou

Starší článek

HR marketéři vymýšlejí neotřelé způsoby náboru

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.