Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Nový šéf marketingového týmu Blueberry Ondřej Rudolf.
Foto: Blueberry
Marketing

Blueberry nově samostatnou marketingovou agenturou

Redakce MAM25. 2. 202025. 2. 2020

Digitální agentura Blueberry, kterou loni koupila skupina InTeFi Lukáše Nováka, bude po rozdělení na vývojovou a marketingovou část nově vystupovat jako samostatná komunikační agentura.

Zároveň agentura oznámila několik nových klientů – Total, Allianz či Edenred, kteří doplní portfolio dosavadních značek, jako jsou Škoda Auto nebo Nestlé.

Skupina InTefi se od roku 2017 zaměřuje na akvizice IT firem, které sdružuje pod svou vlajkovou lodí, technologickou firmou BOOTIQ. Právě tam se začlenil dosavadní vývojářský tým Blueberry Apps. Marketingovou agenturu Blueberry tak dnes díky sloučení se strategickou konzultační firmou ((ON)) RUDOLF tvoří 25 lidí, kteří se zaměří na komplexní marketingovou komunikaci, ale i výzkum, tvorbu strategií značek a produktů, kreativu a zejména digitální komunikaci a kampaně.

„Akvizicí jsme získali kvalitní týmy vývojářů a marketérů, kteří mají expertní vhled do analytiky, tvorby strategií a digitálních kampaní. Zatímco 50 lidí z vývojářské divize bude nově pracovat pod BOOTIQ, Blueberry bude vystupovat čistě jako marketingová agentura. Pro InTeFi to znamená rozšíření služeb pod silným brandem, který má své pevné místo na českém trhu,“ říká Lukáš Novák, předseda představenstva skupiny InTeFi.

Digitální agentura Blueberry tímto krokem zásadně rozšiřuje své působení a rozsah služeb. Obsáhne všechny klíčové kompetence, které k marketingové agentuře patří. Blueberry je nově členem mezinárodní asociace ESOMAR, která je garantem nejvyšších standardů v marketingovém výzkumu. Dále se zaměřuje na strategii pro značky a produkty, kreativu i marketingovou komunikaci. Zůstává online tým v čele s Karlem Pařízkem, který se soustředí na komplexní online strategie, sociální sítě, online reputaci značky, SEO a PPC kampaně. 

„Blueberry se bude i nadále soustředit na maximálně efektivní online marketing tak, jak jsou na to naši klienti zvyklí. Nadále posilujeme svoje kompetence v oblasti výzkumu, strategii značek a kreativy. Zároveň si však díky spolupráci s BOOTIQ zachováme přístup k širokému vývojářskému zázemí, což nám umožní přinášet vlastní chytrá řešení některých marketingových potřeb souvisejících s velkými daty,“ říká Ondřej Rudolf, nový CEO Blueberry (na fotografii výše). Právě Ondřej Rudolf se svým týmem do Blueberry přináší schopnost tvorby strategií, a to i díky své 25leté praxi v marketingu.

Zavřít reklamu

Kreativní tým agentury Story TLRS posílí Jan Lesák

Starší článek

„Food porn“ od Kauflandu: v kampani se svléká hruška

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.