Ipsos vyhrál žebříček inovativnosti

13. 7. 2019 08:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ipsos vyhrál žebříček top 50 nejinovativnějších výzkumných společností, který každoročně zveřejňuje společnost GreenBook ve svém GRIT (Greenbook Research Industry Trends) reportu.

Jakub Malý, CEO Ipsos Česká republika, k tomu dodává: „V Ipsosu si uvědomujeme, jak jsou inovace důležité pro úspěch v dnešním rychle se měnícím světě. Věnujeme jim proto velké úsilí ve všech oblastech naší činnosti – ať už se jedná o nové produkty, využívání moderních technologií či inovativní a kreativní přístup našich týmů, které se vždy snaží hledat chytrá řešení pro naše klienty. Velmi si vážíme toho, že naše nadšení pro inovace registrují odborníci z řad klientů i agentur – a ocenili Ipsos jako nejinovativnější výzkumnou společnost.“

Žebříček Top 50 nejinovativnějších společností je sestavován na základě spontánních nominací respondentů. Počet spontánních zmínek dané výzkumné společnosti je uveden v tabulce. V roce 2019 bylo dotázáno celkem 2 880 respondentů – odborníků z řad klientů i agentur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.