notes

„Nováčci v reklamě často věří v přílišnou inteligenci veřejnosti.“ Printers‘ Ink (1903), citováno z Eric Clark, Inside the World of Advertising, 1988, New York „Reklama je nejúžasnější umělecká forma 20. století.“ Marshall McLuhan (1976), citováno z Robert…

Na cestách

Ředitelé pro PeugeotŘeditelem marketingu společnosti Peugeot je od října Jerome-Pierre Bonamy (48 let). Před příchodem do ČR pracoval v projekčním oddělení na Exportním ředitelství Automobiles Peugeot pro Evropu v Paříži. Svoji…

odhalení

Andrea Sopkovátrade marketing & sales support manažerka společnosti Hibernia1. Vaše první práce? Asistenka rádia FM Plus v Plzni. 2. Vaše přezdívka a jak vznikla? Soptík. Je spojena s mým příjmením a seriálem o drakovi Soptíkovi, který chtěl být…

notes

„Jak se reklamní blábolení stává normální mluvou národa, jazyk se stává tištěným hlukem.“ George Will (1976), citováno z Stephen Donadio, Book of 20. Century American Quotations, 1992, NYC: Stonesong Press, str. 14 „Konzumerismus je jakýmsi detoxikačním činidlem ve vztahu…

Na cestách

Bison & Rose posílilNovou tváří ve společnosti Bison & Rose je Pavel Richter. Na místo account directora nastoupil po několikaleté kariéře samostatného konzultanta v oblasti PR. V nové funkci bude koordinovat činnost pro klienty z finančního…

odhalení

Martin VránekNike1. Vaše první práce?Nejspíš vyplňování dotazníků k nějakému výzkumu jedné renomované research company. Byla to dost rychlá ztráta iluzí.2. Vaše přezdívka a jak vznikla?Je jich několik a každá má svůj vlastní, někdy i dost…

notes

„Reklama je v dnešních dnech ekonomické demokracie královským poslem. Pro všechny nevědoucí – do světa byla vypuštěna nová síla. A pro ty, co to chápou, se stane jedním z klíčů pro budoucnost.“ Editorial, „Messenger to the King,“ Collier’s, 1930…

notes

„Čím více faktů sdělíte, tím více prodáváte. Šance reklamy na úspěch bez výjimky vzrůstá s množstvím vhodných obchodních informací obsažených v reklamním sdělení.“ Dr. Charles Edwards, citováno z L. a W. Safire, Good Advice, 1982, New York: Times Books, s. 6…