Reklama

Jak uspět u DaimlerChrysler?

Jak hledá nové zaměstnance a stávající si snaží udržet jeden z největších světových automobilových koncernů DaimlerChrysler, vysvětluje Günther Fleig, ředitel pro personální, zaměstnaneckou a pracovní politiku této společnosti. Z pohledu personalistiky — které profese jsou pro vás…

gril

Když se dělá humor Když lidé z reklamy vymyslí vtip, čtenáři se mají smát. I když je často otázka, zda je uvedený gag k smíchu nebo vás spíše donutí k pláči. Ale vážně… Vtip v reklamě láká pozornost a zvyšuje zájem příjemců o sdělení. To však pro reklamní agenturu většinou není…

odhalení

Karla Stephens, generální ředitelka, Oskar — Český Mobil 1. Vaše první práce? Když mi bylo 13, pracovala jsem jako servírka v malém kanadském městečku na chatě u rodičů. 2. Vaše nickname? A jak jste na něj přišla? Kala, protože jsem neuměla správně vyslovovat „r“. 3. Oblíbená značka? Walt…

Na cestách

Jovanovič do čela MindSharu Zoran Jovanovič, který dosud vykonával funkci obchodního ředitele mediální agentury CIA Czech Republic, se stane novým ředitelem mediální agentury MindShare. Z vedení MindSharu totiž odchází Jan Vlček, který se rozhodl přijmout nabídku moskevské pobočky reklamní agentury Ark…