Nikdo není neomylný

Jednou z nejvýraznějších tváří nového subjektu na tuzemském interaktivním trhu, společnosti Interactive HOUSE, by měla být dosavadní obchodní ředitelka agentury M.I.A. Dana Tlustošová. n Martin Schreier Můžete pro M&M prozradit některé podrobnosti vašeho „přestupu“ do Interactive …

notes

~ „Korumpuje reklama redaktory? Ano, korumpuje, ale méně redaktorů, než byste si mysleli… Naprostá většina redaktorů je nezkorumpovatelná.“ David Ogilvy, Confessions of an Advertising Man, 1971, New York: Ballantine Books ~ „V továrně vyrábíme kosmetiku, v drogerii prodáváme naději.“ Charles Revson, …

odhalení

Miloš Novotný ředitel grafického ateliéru Citadela 1. Vaše první práce? Pomocný dělník v tiskárně. 2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel? V dobách romantických indiánských prázdnin jsem byl Těžkým mokasínem. 3. Oblíbená značka (brand)? Tenkrátový Camel, současně Primalex, Bohemia …

Zkušenosti mi umožňují nadhled

Luďka Raimondová přišla do APRA z oddělení marketingu a komunikací společnosti PricewaterhouseCoopers. Předtím pracovala v Nationale Nederlanden jako specialistka marketingové komunikace. n Radana Čechová Luďka Raimondová získávala zkušenosti i v agenturách, a to v Pragma …

notes

~ „Seznam hříchů spáchaných reklamou je omezen pouze kreativitou jejích kritiků." Jerry Kirkpatrick, „A Philosophic Defense of Advertising,“ Journal of Advertising, 1986 ~ „V reklamních agenturách je jen pár geniálních lidí. Potřebujeme však všechny, které dokážeme najít. Takřka bez výjimky jsou protivní. …

lidé na cestách

Fujitsu Siemens s posilami Od 1. dubna 2003 je marketingový tým Fujitsu Siemens Computers početnější o Stanislava Hájka a Kateřinu Faimanovou. Úkolem Stanislava Hájka, je zajišťovat podporu prodejních aktivit a vztahů se zákazníky v oblasti notebooků, PDA a table PC. …

odhalení

Tomáš Tkačík generální ředitel Bertelsmann- Springer CZ 1. Vaše první práce? Brigáda v kině v 15 letech. 2. Vaše přezdívka? Jednu dobu mi tady říkali kapitán Memo podle vysokého počtu různých oznámení formou interního Mema. 3. Oblíbená značka (brand)? Nike. 4. Co dělá skvělou reklamu? Jednoduchý …

Snad mě kreativci nechytí pod krkem

Oklikou do médiální branže, ovšem na druhou stranu barikády doputoval bývalý ředitel České televize Dušan Chmelíček. Dnes řeší právní agendu reklamní skupiny Young & Rubicam. n Jindřich Jirásek Kde jste pracoval od doby, co jste opustil křeslo ředitele ČT? Působil jsem jako poradce pro …

notes

~ „Vysvětlovat zodpovědnost lidem v reklamě je jako snažit se přesvědčit osmiletého, že je sex větší zábava než kornout čokoládové zmrzliny.“ Howard Luck Gossage, The Book of Gossage (1995), Chicago, IL: The Copy Workshop, s. 29 ~ „K jakému užitku by této společnosti byla elektrická hračka?“ …

Na cestách

Johanes opouští Grey Vladimír Johanes, chairman agentury Grey Worldwide Praha, odchází ze své pozice, aby se stal externím poradcem ministra průmyslu a obchodu Milana Urbana. Někdejší místopředseda ústředního výboru SSM Vladimír Johanes je po Miroslavu Šloufovi druhým z vysokých svazáckých …
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!