Z agentury do Intelu

Pavel Svoboda začal pracovat ve společnosti Intel jako PR specialista. Tato funkce zahrnuje především práci s médii. Do jeho kompetence spadají země střední, jižní a východní Evropy. Jde o nově vytvořenou funkci, nebo jste ji po někom přebíral? Ano i ne. Tato funkce …

gril

Když se dělá humor Když lidé z reklamy vymyslí vtip, čtenáři se mají smát. I když je často otázka, zda je uvedený gag k smíchu nebo vás spíše donutí k pláči. Ale vážně… Vtip v reklamě láká pozornost a zvyšuje zájem příjemců o sdělení. To však pro reklamní agenturu většinou není …

odhalení

Karla Stephens, generální ředitelka, Oskar — Český Mobil 1. Vaše první práce? Když mi bylo 13, pracovala jsem jako servírka v malém kanadském městečku na chatě u rodičů. 2. Vaše nickname? A jak jste na něj přišla? Kala, protože jsem neuměla správně vyslovovat „r“. 3. Oblíbená značka? Walt …

Na cestách

Jovanovič do čela MindSharu Zoran Jovanovič, který dosud vykonával funkci obchodního ředitele mediální agentury CIA Czech Republic, se stane novým ředitelem mediální agentury MindShare. Z vedení MindSharu totiž odchází Jan Vlček, který se rozhodl přijmout nabídku moskevské pobočky reklamní agentury Ark …

Jak uspět u DaimlerChrysler?

Jak hledá nové zaměstnance a stávající si snaží udržet jeden z největších světových automobilových koncernů DaimlerChrysler, vysvětluje Günther Fleig, ředitel pro personální, zaměstnaneckou a pracovní politiku této společnosti. Z pohledu personalistiky — které profese jsou pro vás …
Reklama
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!