Na místě činu

Dosud mediálně málo známý copywriter a průmyslový básník Michal Mikeš je novým kreativním ředitelem agentury Dorland. Agenturu určitě znáte a tady je v krátkosti hlava její kreativity. n Zuzana Janovská V Dorlandu pracujete delší dobu, již jednou jste agenturu opustil a znovu se vrátil. …

notes

~ „Nikdo nezaplatí pravými penězi, aby se dostal z Berlína do Postupimi za jednu hodinu, když tam může dojet na svém koni za jeden den zadarmo.“ Král Vilém I. Pruský (1864) poté, co se doslechl o vynálezu vlaku ~ „Když se snažíte svázat tvůrčí proces týmovým či formálním přístupem, …

Na cestách

David Lhota dalším ředitelem Po dlouhodobém intenzivním nárůstu v regionu Mediaedge:cia vytvořila novou pozici ředitele pro region střední a východní Evropy. Tento post obsadí David Lhota, v současné době ředitel Mediaedge:cia Česká republika. Schenck odchází ze Stratosféry Chip Schenck, který před …

odhalení

Naveed Gill generální ředitel Tiscali, Česká republika 1. Vaše první práce? V roce 1987 jsem nastoupil ke společnosti Xerox International jako mezinárodní specialista pro technickou komunikaci. 2. Vaše přezdívka? A jak jste k ní přišel? Pokud vím, tak žádnou nemám! 3. Oblíbená značka (brand)? …

Na cestách

Změny v ČMHB Na post ředitele odboru řízení obchodů a sítí Českomoravské hypoteční banky (ČMHB) nastoupil Stanislav Obešlo. Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit rozvoj obchodní činnosti banky, řízení jednotlivých distribučních kanálů a prohlubování spolupráce se společnostmi v rámci skupiny …

Na překvapení stále čekám

Do funkce výkonného ředitele vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 nastoupil před nedávnem Jan Maxa. A toto nám o sobě prozradil… n Martina Vojtěchovská Můžete říci, jak jste se dostal do vydavatelského světa? S vydavatelským světem jsem přicházel do kontaktu v průběhu celé své …

notes

~ „Televize si nedokáže udržet žádné diváky, které se jí podařilo uchvátit, déle než půl roku. Lidi přestane brzy bavit zírat každý večer na překližkovou bednu.“ Darryl F. Zanuck, Prezident, 20th Century Fox, 1946 ~ „Na otázku o účincích reklamy položenou v průzkumech většina odpoví, …

odhalení

Lenka Martinová marketingová ředitelka Citroe¨nu ČR 1. Vaše první práce? Po škole jsem se vrhla do turistického ruchu a první zkušenosti získávala u francouzské firmy Club Med. 2. Vaše nickname? A jak jste na něj přišla? Ještě se nikdo neodvážil žádné vymyslet. 3. Oblíbená značka …

Potřebuji prostor pro kreativitu

Do společnosti Alphaduct přišla z Colgate-Palmolive. Její největší současnou pracovní náplní je relaunch značky Dermacol. Jaké jsou další plány Věry Komárové, marketingové ředitelky Alphaductu? n Radana Čechová Do Alphaductu jste přešla z Colgate- -Palmolive. Strávila jste tam jen tři měsíce. Práce vás …

notes

~ „Reklama je ,ďábelská služba’“. Aneurin Bevan, Inside the World of Advertising, 1988, New York: Penguin Books ~ „Reklama, to je povolání manipulující se symboly.“ S. I. Hayakawa, citováno z titulu Language in Thought and Action (1964) ~ „Je velmi snadné zaříci se, že nebudete dělat chyby. Jediné, …
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!