Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Sharry
Lidé

Marc Delacroix pomáhá růstu startupu Sharry

Redakce MAM26. 7. 20224. 8. 2022

K pozici chief growth officer převzal Delacroix i zodpovědnost za marketing, nově se bude věnovat i komunikaci s potenciálními investory.

Firma Sharry, která má centrálu v Praze a vyvíjí software pro nejmodernější kanceláře a kancelářské budovy (PropTech), má po celém světě již více než 160 000 uživatelů. K jejich nárůstu už od dubna roku 2021 přispívá Marc Delacroix, který tehdy do startupu nastoupil jako chief growth officer. Od začátku roku pod něj plně spadá marketingové oddělení, které se od té doby více než zdvojnásobilo. Další rozšiřování se plánuje po nadcházejícím investičním kole. Nově se bude Delacroix věnovat i komunikaci s potenciálními investory. 

„Jeho cílem v rámci marketingu je vybudovat mezinárodní tým s globálními zkušenostmi, který by interně plně pokryl performance marketing, PR, eventy, design, social media, outbound marketing, content marketing i brandovou strategii,“ dodala pro MAM Denisa Caldová, PR manažerka Sharry.

Vedle toho je Delacroix odpovědný za optimalizaci a automatizaci procesů a koordinaci mezi odděleními. Jeho pozice byla vytvořena v reakci na rychlý růst, který startup zažívá. Jak společnost uvedla v tiskové zprávě, Delacroix do Sharry přinesl manažerské zkušenosti z předchozích tří mezinárodních technologických startupů, z nichž dva již byly úspěšně prodány velkým nadnárodním společnostem.

„PropTech je segment, který teprve v posledních několika letech začal získávat obrysy. Firmy stále hledají fit produktu na trhu, takže je zde stále prostor na to být standardem na trhu. Je to bitva, která se právě odehrává,“ uvedl Marc Delacroix k byznysu Sharry.

Klíčovými trhy jsou pro startup USA, Velká Británie a EU. Do Sharry v minulosti investovaly desítky milionů korun české fondy Presto Ventures (vedený Přemyslem Rubešem) a J&T Ventures. Právě přes Rubeše se Delacroix seznámil se zakladateli Sharry, kteří ho pro startup získali. „Všichni čtyři zakladatelé jsou stále ve firmě a fungují jako sehraný tým. Je to zkrátka parta přátel, kteří se rozhodli spolu něco postavit. Mnohé startupy mají zakladatele, kteří se poznali relativně nedávno, a to většinou končí špatně a rychle. A ne náhodou to tak tradičně vnímají i investoři. Tady je tomu právě naopak, protože se jedná o velmi silný zakladatelský tým, který se zná od dětství. Navíc se klukům podařilo ještě přede mnou přilákat na palubu velmi zkušené lidi na klíčové pozice,“ dodal Delacroix.

Marc Delacroix se dlouhodobě věnuje vývoji produktů, marketingu, strategii a vnitrofiremním procesům. Svou kariéru začínal jako programátor a grafik ještě na střední škole. Mimo jiné působil jako poradce pro globální marketing Škoda Auto, stratég pro reklamní agenturu Fallon, provozní a marketingový ředitel českého startupu Storyous. Zastával také pozici provozního ředitele českého startupu Woltair nebo provozního ředitele startupu Sapho, který byl za 200 milionů dolarů prodán technologickému gigantu Citrix. Je též spoluzakladatelem portálu jobox.io.

Zavřít reklamu

Do dvou let čtyřicet prodejen

Starší článek

AdMonitoring: výdaje do displej reklamy meziročně posílily o čtvrtinu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.