Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Jan Lesák povede jeden z kreativních týmů Leo Burnett

Redakce MAM20. 7. 202220. 7. 2022

Do agentury ze skupiny Publicis Groupe přichází ze Story TLRS. V Leo Burnett doplnil její dosavadní kreativní ředitelku Nikolu Foktovou.

Jan Lesák bude v Leo Burnett působit na pozici creative director a přebírá tým, který dosud vedl Martin Mareš. Ten nedávno společně se Zdeňkem Mikešem z agentury přestoupil do MarkBBDO, kde Mikeš působí jako CEO a Mareš vede kreativní tým.

Mezi klíčové klienty, pro které bude Lesák v Leo Burnett se svým týmem pracovat, patří Philip Morris International, Makro, Nestlé a Benu. „Chci i nadále udržet kvalitu našich výstupů a do budoucna se zaměřit na větší diverzifikaci portfolia klientů. Těším se na spolupráci nejen s Nikolou, ale také s kolegy z naší sítě, kteří se aktivně podílejí na našich projektech – našim ukrajinským CCO, a Jorgem Carlo Nicolo Riommim, kreativním ředitelem pro centrální a východní Evropu,“ uvedl Jan Lesák.

Lesák v oboru působí téměř dvanáct let. Do Leo Burnett přišel z kreativní digitální agentury Story TLRS, kde zastával pozici kreativního ředitele a pracoval pro klienty jako Orlen Unipetrol, mBank, Imperial nebo Henkel. Předchozí zkušenosti má i z agentury Havas, kde působil přes devět let a jako art director se zde podílel na projektech pro klienty Generali, O2, Citroen, Ringier, Savencia nebo Národní Muzeum. Na starost tam měl také BTL komunikaci značky T-Mobile.

„Honza má drive, vysoké nároky, craft a digitální background k tomu. Navíc si skvěle sedíme lidsky, takže se těším, až se spolu vrhneme do příštího tendru,“ řekla kreativní ředitelka Leo Burnett Nikola Foktová.

Obchodní ředitelka Leo Burnett Nastia Ladina k jeho nástupu dodala: „Skvělá kombinace jeho zkušeností, které pokrývají celou škálu reklamních expertíz od ATL, BTL po digital a SoMe jsou velkým přínosem pro naše klienty i celou agenturu. Honza má schopnost dělat skvělé věci, věnovat se kreativnímu týmu a dále ho rozvíjet.“

Zavřít reklamu

Netflix ztratil „jen“ milion diváků. Pro reklamní byznys se spojil s Microsoftem

Starší článek

Abyste si reklamu pamatovali, kampaň představuje osvědčené triky

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.