Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fokus
Lidé

Síť optik Fokus nově vede Marián Cápay

Redakce MAM10. 6. 202210. 6. 2022

Cápay ve funkci generálního ředitele vystřídal Michala Kviečinského, který síť více než 160 prodejen dočasně vedl od loňského října.

Generálním ředitelem sítě optik Fokus byl jmenován Marián Cápay, který do společnosti přišel z poradenské společnosti McKinsey & Company. Pracoval též šest let v síti lékáren Dr. Max jako finanční a obchodní ředitel a podílel se na transformaci společnosti, jež je nyní lídrem v lékárenském sektoru.

Na pozici generálního ředitele nahradil Michala Kviečinského, který firmu dočasně vedl od loňského října. „Nového generálního ředitele jsme vybírali dlouho, hledali jsme vhodného kandidáta, který naplní ambiciózní plány, které s Fokusem jako investor máme, a zároveň přirozeně zapadne do firemní kultury,“ uvedl Michal Kviečinský, generální ředitel investiční skupiny MiddleCap.

MiddleCap koupila optiku Fokus, která má nyní v České republice a na Slovensku více než 160 prodejen, před více než dvěma lety s cílem navázat na sedmdesátiletou tradici v oblasti péče o zrak a vytvořit z česko-slovenské společnosti evropského lídra v oblasti optiky.

„Díky týmu společnosti, mému zaměření na výsledky, rozvoj lidí a prozákaznickému přístupu uděláme společně z dobré společnosti skvělou, na kterou se zákazníci budou obracet na základě její odbornosti, komplexní péči a individuálního přístupu,“ dodal Marián Cápay. 

Zavřít reklamu

DoDo rozváží pro síť Dr. Max. Léky doručí v den objednávky po celé Praze

Starší článek

LinkedIn revoluce: Business Manager konečně přichází

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.