Foto: Binance

Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

20. 6. 2022 10:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Binance posiluje marketingové aktivity a rozšiřuje tým. Novým manažerem pro Českou republiku byl jmenován Matt Okša.

Společnost Binance posiluje svou organizační strukturu ve středoevropském regionu. Česká i Slovenská republika budou mít nyní lokální zastoupení odděleně. Do nové pozice marketingového manažera pro Českou republiku nastoupil Matt Okša. Jeho předchůdce Daniel Fekete začíná budovat nový tým na Slovensku, kde společnost plánuje založit vývojové centrum.   

Okša má dlouholetou zkušenost s marketingem kryptoměn. V minulosti pracoval jako obsahový stratég společnosti SatoshiLabs/Trezor, která vyrábí kryptopeněženky. Následně přešel do globálního marketingového týmu Binance, kde dosud působil jako hlavní content manažer. ,,Chceme-li přispět k širší adopci kryptoměn, musíme kontinuálně posilovat důvěru veřejnosti a institucí. Proto se musíme zaměřit na důslednou edukaci a vysvětlovat benefity i rizika, které s sebou investice do digitálních aktiv nese,’’ říká Matt Okša.   

Zatímco řada velkých kryptoměnových hráčů oznámila propouštění, Binance rozšiřuje řady svých zaměstnanců. Velkým propadům trhu navzdory. Do pozice country lead Slovenské republiky se posouvá Daniel Fekete. ,,Zaměřit se musíme na práci s firmami. Především na slovenský IT sektor, který se dynamicky rozvíjí. Chceme podpořit nadějné startupy a podnítit jejich zájem o technologií blockchain,’’ představuje svou vizi Daniel Fekete. 

Binance je největší kryptoměnová burza na světě s tržním podílem 70 %. Jen v letošním roce vzrostl počet jejích uživatelů na 110 milionů. ,,Naším cílem je být  komunitě uživatelů nablízku, proto se rozšiřujeme. Neustále hledáme nové cesty, jak přiblížit svět kryptoměn široké veřejnosti. Chystáme řadu nových formátů. Minulý týden proběhl v Praze první Binance meetup, event na který přišlo více než 200 lidí,’’ říká Matt Okša.

Foto: Binance

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.