Foto: Grayling

PR tým Graylingu řídí Kristýna Hájková

3. 5. 2022 16:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V české pobočce agentury vede Hájková tým seniorních konzultantů, kteří pracují pro řadu klientů z oblasti financí, technologií, FMCG nebo zdravotnictví.

Do role šéfky týmu public relations v agentuře Grayling nastoupila Kristýna Hájková. Vede tým konzultantů, který zajišťuje PR služby pro klienty, jako jsou Visa, AstraZeneca, Amazon, Jaguar Land Rover nebo Albert. Jejím cílem bude rozšířit klientské aktivity do oblasti integrovaných marketingových kampaní a nabídnout stávajícím i novým klientům více služeb nad rámec klasického PR.

„Kristýna má bohaté zkušenosti z marketingu, což je pro řadu našich klientů klíčové, a už nyní vidíme množství projektů, pro které bude velkým přínosem. Současně působí jako lektorka na univerzitě, takže bude za naši agenturu rozvíjet také spolupráci s vysokými školami,“ říká Anna Balíčková, výkonná ředitelka Grayling Czech Republic & Slovakia.

Kristýna Hájková má více než deset let zkušeností v oblasti PR a marketingu. Do Graylingu přichází po třinácti měsících řízení PR a komunikace v Odien Group. Před tím přes dva roky vedla PR a marketing hotelu InterContinental Prague (momentálně v síti Fairmont), a obdobnou dobu se věnovala stejné činnosti pro Středočeské inovační centrum. V minulosti působila třeba v agenturách AMI Communications nebo Bison & Rose, kde měla na starosti zejména oblast zdravotnictví. Od loňského října působí i jako lektorka na Newton University.

Čtěte také
Ex-ředitelé Graylingu zakládají agenturu. Z Prahy budou obsluhovat Evropu

Foto: Grayling

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.