Foto: Footshop

O značku Footshop se stará Radim Stezka

16. 5. 2022 12:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Přišel z obchodu The Streets, ve Footshopu se Stezka postará o marketingovou a obchodní strategii napříč všemi trhy.

Teniskové království Petera Hajdučka rozšířilo tým pro brand a sociální sítě Footshopu, ve od letošního jara jej vede Radim Stezka. Zastává pozici „head of brand“, která byla od přechodu Martina Paukrta do Driveta loni v září neobsazená a agendu dočasně převzala ředitelka marketingu Adriana Jurdová.

Stezka bude mít na starosti marketingovou a obchodní strategii značky napříč všemi trhy, kde Footshop působí. Jeho hlavním úkolem bude posílit pozici značky, rozvíjet talenty ve firmě a upevnit vztahy s dodavateli díky kvalitním brandovým kampaním a projektům.

Čtěte také
Projekt Footshop od Moris design získal ocenění

„Z dlouhodobého hlediska musí být Footshop leaderem regionálního trhu s výrazným přesahem a snahou být jedním z nejlepších streetwear a sneakers obchodů v celé Evropě. Je třeba upravit dlouhodobou strategii, která nám zaručí konkurenceschopnost před velkými mezinárodními hráči,“ uvedl Radim Stezka.

Před příchodem do Footshopu Stezka působil přes rok a půl jako „shooting guard“ streetwearového obchodu The Streets. Před tím se pod hlavičkou marketingové agentury inhubo rok staral obchodní rozvoj značek Vasky a Bagind. Do září 2019 působil přes dekádu u značky Queens, kde se v posledních letech staral o nákup, marketing a brand.

„Mnoho let byl silným konkurentem a odváděl skvělou práci v předchozích firmách. Je výjimečnou kombinací chytrého profíka, zaníceného nadšeného optimisty a také milovníka tenisek a streetwearu. Dlouhodobě sleduje Footshop a ví o všech našich aktivitách, což je pro mě ideální souhra,” komentoval nové obsazení v týmu CEO Footshopu Peter Hajduček.

Psali jsme
Značka si má za něčím stát, říká brand manažer Footshopu

Foto: Footshop

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení