Foto: Acomware

O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

23. 5. 2022 12:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do agentury přichází ze společnosti PPL, v Acomware se postará o marketingovou strategii i firemní eventy včetně akce Eshopista.

Jitka Gráfová nastoupila do marketingové agentury Acomware na pozici manažerky marketingové komunikace. Přišla z logistické společnosti PPL, kde zodpovídala za PR, externí komunikaci a marketing jak produktových, tak brandových kampaní. V marketingové agentuře Acomware bude jejím úkolem příprava a realizace marketingové strategie a komunikačních plánů i firemních eventů, včetně série oblíbených e-commerce networkingových akcí Eshopista.

„Acomware je místem, kde se spojuje kreativita, data a technologie, kde se tvoří personalizované kampaně, které přinášejí zisk. Kromě odbornosti si mě agentura hned získala svou firemní kulturou, která je založena na otevřenosti, přátelské komunikaci a lidskosti,“ uvedla Jitka Gráfová.

Čtěte také
Acomware startuje kreativní agenturu Blueglue

Na svém předchozím působišti v PPL byla od konce roku 2020.  Před tím se dva a půl roku starala o interní i externí komunikaci Wunderman Thompson. Mezi lety 2014 a 2017 měla na starosti komuhnikaci a eventy v agentuře RobertNemec.com. Během své kariéry zpracovávala PR a marketing pro klienty jako Ondrášovka, Tatry Mountain Resorts, Česká mincovna, JYSK či Skiareál Špindlerův Mlýn. Předtím deset let pracovala jako redaktorka a editorka v médiích (iDNES.cz, aktualne.cz).

„Používáme top technologie, které tvoří chytré personalizované kampaně, ale pro samotnou práci pro klienty občas zapomínáme na náš vlastní agenturní marketing. Jsem potěšen, že jsme do interního týmu získali tak seniorního experta na marketing a komunikaci, jako je Jitka, a věřím, že naše brandové a marketingové aktivity společně posuneme ještě dál,“ uvedl CEO agentury Acomware David Vurma.

Foto: Acomware

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.