Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Acomware
Lidé

O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Redakce MAM23. 5. 202223. 5. 2022

Do agentury přichází ze společnosti PPL, v Acomware se postará o marketingovou strategii i firemní eventy včetně akce Eshopista.

Jitka Gráfová nastoupila do marketingové agentury Acomware na pozici manažerky marketingové komunikace. Přišla z logistické společnosti PPL, kde zodpovídala za PR, externí komunikaci a marketing jak produktových, tak brandových kampaní. V marketingové agentuře Acomware bude jejím úkolem příprava a realizace marketingové strategie a komunikačních plánů i firemních eventů, včetně série oblíbených e-commerce networkingových akcí Eshopista.

„Acomware je místem, kde se spojuje kreativita, data a technologie, kde se tvoří personalizované kampaně, které přinášejí zisk. Kromě odbornosti si mě agentura hned získala svou firemní kulturou, která je založena na otevřenosti, přátelské komunikaci a lidskosti,“ uvedla Jitka Gráfová.

Čtěte také
Acomware startuje kreativní agenturu Blueglue

Na svém předchozím působišti v PPL byla od konce roku 2020.  Před tím se dva a půl roku starala o interní i externí komunikaci Wunderman Thompson. Mezi lety 2014 a 2017 měla na starosti komuhnikaci a eventy v agentuře RobertNemec.com. Během své kariéry zpracovávala PR a marketing pro klienty jako Ondrášovka, Tatry Mountain Resorts, Česká mincovna, JYSK či Skiareál Špindlerův Mlýn. Předtím deset let pracovala jako redaktorka a editorka v médiích (iDNES.cz, aktualne.cz).

„Používáme top technologie, které tvoří chytré personalizované kampaně, ale pro samotnou práci pro klienty občas zapomínáme na náš vlastní agenturní marketing. Jsem potěšen, že jsme do interního týmu získali tak seniorního experta na marketing a komunikaci, jako je Jitka, a věřím, že naše brandové a marketingové aktivity společně posuneme ještě dál,“ uvedl CEO agentury Acomware David Vurma.

Zavřít reklamu

Metaverse láká čím dál více značek

Starší článek

CMO Partners se stal Robert Chmelař

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.