Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká distribuční
Lidé

Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Redakce MAM10. 5. 202210. 5. 2022

Dosavadní provozní ředitel se v nové funkci zaměří na udržení stávajícího portfolia a hledání cest, jak oslovit a získat nové klienty.

Společnost Česká distribuční, největší distributor akčních letáků v České republice a poskytovatel adresného doručování, má nového obchodního ředitele Jaroslava Staňka, který dosud působil jako provozní ředitel.

„Náš obor je velmi specifický, ale právě proto z provozní praxe vím, o co se opřít. Provozní stránka věci je často svázána s předem jasně definovanými podmínkami a nedovoluje příliš vybočit. Obchod bude v tomto ohledu pestřejší a nabídne větší prostor pro kreativitu. Rád s kolegy prodiskutuji jakékoli inovativní nápady pro stávající i potenciální klienty a těším se na naše společné pracovní úspěchy,“ uvedl Staněk.

Obchodní tým pod vedením Jaroslava Staňka bude v úzké kooperaci zejména s oddělením klientského servisu. Dle jeho slov budou první kroky spočívat v udržení stávajícího portfolia klientů a hlavní ambicí obchodního týmu je rovněž přesvědčovat a získávat nové klienty. Podle Staňka je aktuální nelehké období příležitost pro hledání nových cest a klienti České distribuční včetně e-shopů zkouší nové cesty pro oslovení zákazníků jako například neadresnou distribuci.

„Ceny práce a všech vstupů strmě stoupají a naším úkolem bude vytvořit klientům takové podmínky, aby i přes tento trend vnímali tištěnou reklamu jako efektivní investici,“ dodal nový obchodní ředitel.

Zavřít reklamu

Reklamní byznys by se měl trochu uvolnit

Starší článek

Instagram začne podporovat NFT, kdy dojde i na Facebook?

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Podívejte se na nejkreativnější projekty světa

Už 101. ročník ADC Annual Awards rozdal ocenění, agenturou roku je Leo Burnett Chicago i díky tísnivé kampani za zbraňovou reformu.
21. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Papírování chce do muzea poslat kampaň BankID od Loosers

BankID přichází s kampaní na podporu bankovní identity. Agenturu si vybrala v nedávném tendru na kreativní a produkční spolupráci.
20. 5. 202220. 5. 2022
Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Marketing Czech News Center vede Jan Fischer

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.