Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WMC Grey
Lidé

WMC Grey rozšiřuje strategické služby o tým pro stavění značek

Redakce MAM1. 3. 20221. 3. 2022

Agentura postavila tým Brand & Business Booster, jsou v něm Jan Kořán, Alexandra Štefanisková, Aleš Hron a vede ho Jan Plajner.

Dosavadní poradenské služby agentury WMC Grey posiluje nový Brand & Business Booster tým, který má za úkol „stavět značky, o kterých se mluví“. Šéfem týmu je ředitel pro rozvoj značek Jan Plajner, který uvedl: „Vždy chceme být skutečně ‚hands-on‘. Proto společně s klientem detailně mapujeme konstrukci jeho značky a vlastními silami také pak realizujeme její ‚boost‘.“

Od služeb konzultačních společností se tým podle agentury odlišuje hlavně tím, že vedle analýzy nabízí i úspěšnou projektovou realizaci. Značkám pomůže najít směr, vytvoří funkční komunikaci a spolu s dalšími více než 70 lidmi z WMC Grey dotáhne realizaci.

Členové BBB týmu se v uplynulých letech podíleli na strategiích například pro Pivovary Staropramen, Royal Crown Cola (získala zlatou Effie 2020 za dlouhodobé budování značky) nebo Datart, který také díky kreativní strategii od WMC Grey v roce 2020 zdvojnásobil tržby.

Jan Kořán, Alexandra Štefanisková, Aleš Hron a Jan Plajner

„Ročně zrealizujeme desítky strategií, kampaní a tendrů. Jejich úspěchy i chyby nám dávají bohaté zkušenosti, které dnes dokážeme nabídnout dalším klientům,“ řekl člen týmu BBB, stratég brandové komunikace Aleš Hron.

Služby týmu vznikaly jako reakce na rozvíjející se potřeby klientů a jejich značek. Portfolio agentury WMC Grey momentálně čítá více než 35 klientů složených z desítek lokálních i nadnárodních značek. BBB pro ně zastřešuje zejména komunikační strategie, rozvoj byznysu a zákaznické zkušenosti.

„Propojení mezi tím, co značka říká v komunikaci a jaká je skutečná ‚customer experience‘ při rozličném kontaktu s ní, neustále nabývá na důležitosti. Značky si uvědomují, že nemohou jen mluvit, ale musí více dělat.” doplňuje člen týmu BBB, stratég pro „brand experience“ Jan Kořán.

Seniorní členy BBB doplňuje specialistka na rozvoj značrk Alexandra Štefanisková, která řídí týmové projekty napříč agenturou a pomáhá s klienty hledat nové potenciály rozvoje. „Abychom dokázali rozvoj značek úspěšně řídit, vytvořili jsme vlastní nástroj Brand Construction. Ten nám pomáhá neopomenout žádný detail a využívat maximum dosavadních zkušeností z předchozích zakázek,“ uvedla.

Zavřít reklamu

YouTube zablokoval ruské dezinformační kanály

Starší článek

Tomek, Tykač i Kellnerova nadace. Na pomoc Ukrajincům míří stovky milionů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.