Foto: MONITORA

Šéfem brandu a komunikace Monitora Media je Marek Steiger

30. 3. 2022 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cílem Steigera je upevnit pozice obou společností jako technologických lídrů v oblasti monitoringu médií a datových aplikací.

Partnerské společnosti Monitora Media a Imper, které přinášejí real-time monitoring médií, sociálních sítí a komplexní datová řešení pro marketing a B2B byznys, posílily manažerský tým. Na pozici šéfa brandu nastoupil Marek Steiger.

Dříve působil například jako vedoucí externí komunikace a mluvčí Vodafone, pozici zastával rok a půl do března 2020. Stál u významných milníků jako uvedení neomezených dat na český trh, představení sítí 5G či akvizice UPC. Zodpovídal i za kompletní PR prezentaci vedení společnosti. Před nástupem na aktuální pozici byl ředitelem pro klientský servis komunikační agentury Olmer ad a Talk PR.

Ve své nové roli se chce Marek Steiger zaměřit na upevnění pozice obou společností jako technologických lídrů v oblasti monitoringu médií a datových aplikací. „Celou svou profesní kariéru jsem produkty Monitory i Imperu využíval jako zákazník, sledoval jejich cestu a neustálé vylepšování jednotlivých služeb. Věřím, že svůj pohled z druhé strany mohu efektivně spojit s profesními zkušenostmi a pomoci tak k dalšímu dynamickému růstu obou značek na českém trhu,“ uvedl Marek Steiger.

Má letité zkušenosti v oblasti komunikace, brand buildingu, vedení velkých projektů i týmů. V rámci své pedagogické činnosti se dlouhodobě věnuje tématům etologie a životního prostředí. Ve volném čase je pak zejména vášnivým sportovcem. Před nástupem do Vodafone rovněž déle než 13 let působil v Zoo Praha, kde měl na starost komplexní programové a vzdělávací aktivity, věnoval se rozvoji marketingové komunikace i obchodních projektů.

Foto: MONITORA

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení