Digitál MAMu povede Václav Blahout

9. 3. 2022 14:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Václav Blahout nastoupil na pozici „head of digital“ týdeníku Marketing & Media, bude mít na starosti rozvoj veškerých jeho online aktivit.

Ve své nové funkci se zaměří hlavně na posílení pozice značky MAM na sociálních sítích a také na přestavbu a optimalizaci webových stránek mam.cz. „Po letech přinášení zajímavostí ze světa digitální marketingu na svých kanálech jsem hledal cestu, jak se posunout dál, a když mi Marketing & Media nabídl příležitost a tým, bylo jasno,“ říká ke své nové výzvě Václav Blahout, který posledních pět let pracoval jako stratég pro sociální sítě Coca-Cola. Od roku 2016 spolupracoval také s Českým olympijským výborem (v loňském roce za účasti Czech News Center a WPP s projektem czechteam.tv), v čemž bude i v budoucnu pokračovat. Nadále bude Blahout též působit v roli konzultanta a přednášejícího.
Od roku 2020 má vlastní podcast Asociál a vede rovněž tematický blog. Od roku 2019 je „Facebook Marketing Partner“ (nyní Meta Certified Marketing Developer).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.