Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: WPP
Lidé

Agenturní tým pro T-Mobile je konečně kompletní

Redakce MAM21. 3. 202221. 3. 2022

Kreativní ředitelkou týmu Ticino (WPP) je Michaela Pechanová, která přišla ze Symbia. Novou šéfku klientského týmu je Vanda Zdvihal.

Kompletní už je agenturní tým Ticino, který má po loni vyhraném „tendru desetiletí“ od ledna na starosti kreativu operátora T-Mobile.

Michaela Pechanová

Na pozici kreativní ředitelky nastoupila Michaela Pechanová, která poslední tři roky a šest měsíců pracovala v agentuře Symbio, kde byla poslední rok kreativní ředitelkou. Předtím během desetileté agenturní kariéry pracovala jako copywriter a idea maker v agenturách Follow Bubble, Zaraguza nebo Nydrle. V Ticinu je zodpovědná především za řízení kreativy, idea making a vedení týmu kreativců.

Je spojena s několika odvážnými a experimentálními projekty. Její kreativní podpis nese třeba kampaň Projev, který se nikdy nestal pro televizi HBO, který vůbec jako jeden z prvních v reklamě využil technologii „deep fake“ a získal Grand Prix na ADC Czech Awards. Stojí také za několika kampaněmi značky Ria, které boří mýty o menstruaci a ženském zdraví, nebo za Nas*r všechny pro ADC Czech Creative Awards. Na kontě má desítky tuzemských i evropských kreativních ocenění. Spolupracovat bude s Terezou Svěrákovou. Strategii má na starosti Kim Hofmanová pod vedením Jakuba Hodbodě.

Psali jsme
Saatchi ztratila T-Mobile, teď bude u WPP

Vanda Zdvihal

Do Ticina na pozici account director nastoupila též Vanda Zdvihal, která zaštiťuje dvacetičlenný klientský tým a má na starosti primárně nastavení spolupráce s klientem na procesní i personální úrovni a zároveň nastavení procesů uvnitř týmu, jeho vedení i rozvoj. Společně s novou kreativní ředitelkou Michaelou Pechanovou a plannerkou Kim Hofmanovou se bude podílet na přípravě dlouhodobého komunikačního konceptu pro T-Mobile, realizaci kampaní i specificky zaměřených projektů pro různé segmenty, od produktu až po CSR.

Zdvihal předtím pracovala jako manažerka marketingové komunikace pro IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Většinu profesního života ale spojila s působením na agenturní straně. Jako account director se v agentuře VMLY&R podílela na transformaci agenturního týmu směrem k integrovaným kampaním a posílení digitálního know-how.

Spolupracovala primárně na kampaních České spořitelny – oceňovaném #nechámsi, vánoční kampani Darujeme české Vánoce a startu platformy #silnější. V agentuře Triad Advertising byla u zrodu úspěšných projektů, jako například Patron pro Gambrinus, který s využitím falešného pivovaru odkrýval předsudky českých pivařů, Dívka ve žlutém jako netradiční product placement v oblíbených TV seriálech pro Jihlavanku nebo robot Karel pro Kofolu, učící lidi lásce.

Čtěte také
T-Mobile spouští první kampaň s týmem z WPP

Zavřít reklamu

Zájem o vzdělávací platformy roste. Jaké dovednosti lidé nejvíce poptávají?

Starší článek

První TikToková válka

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.