Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Daniel Hromada
Lidé

Kreativním ředitelem Wunderman Thompson je Gregg Harper

Redakce MAM14. 2. 202214. 2. 2022

Agentura má i nového šéfa technologií, jímž se stal Jiří Malý. S Harperem pomohou s novými příležitostmi v oblasti kreativy, technologií a marketingu.

Pražský tým komunikační a marketingové agentury Wunderman Thompson posilují Gregg Harper a Jiří Malý. Oba pomohou s novými příležitostmi v oblasti kreativy, technologií a marketingu. Harper jako šéf kreativy povede kreativní týmy a projekty stávajících klientů Ford, Microsoft, Shell, Dr.Max, JTI nebo Total Energie a bude hybnou silou nových projektů. Malý jako šéf technologií zaštítí automatizační, datové, CRM a vývojové týmy.

„Jedním z hlavních úkolů nového kreativního šéfa bude významně posílit náš tvůrčí potenciál. Vedle dovedností v oblasti dat, CRM, personalizace a automatizace marketingu hraje inspirace a kreativa klíčovou roli v naplňování komplexních potřeb našich klientů,“ říká Bronislav Kvasnička, CEO agentury Wunderman Thompson.

Gregg Harper nastoupil na pozici výkonného kreativního ředitele v lednu. Pochází z Británie a během své kariéry vedl kreativní aktivity v agenturách Ogilvy (Dubaj), WPP (Budapešť), či Havas Worldwide a CCCP (Amsterdam). Má za sebou úspěšné kampaně Unlimited a Red assistants pro Vodafone, Dankeschön pro Volvo, Airbnb for dogs pro Erste Bank nebo hoax roku Liquid Mountaineering pro Hi-Tec. Gregg je vášnivým fanouškem F1, nadšeným cyklistou a běžcem.

„Pracoval jsem ve spoustě zemí od Kazachstánu, přes New York, Dubaj až po Amsterdam či Budapešť. V Praze se těším na práci napříč klientskými týmy. První výzvou, které se ve své nové roli aktivně účastním, je výběrové řízení pro Snapchat. Jde o sebevědomou značku, kde propojujeme nejmodernější technologie, data a inspirativní kreativu. A to mě moc baví. No, a když vás něco baví, je to vidět hlavně na výsledcích,“ dodává Harper.

Novou pozici „chief technology officer“ od ledna zastává Jiří Malý. „Jirkovým úkolem je řídit rozvoj našich odborných znalostí a schopností, využívat vztahy s našimi partnery, jako jsou Salesforce, Adobe či Meiro, a poskytovat na míru šitá technická a technologická řešení pro projekty našich klientů,“ dodává Kvasnička. Malý přichází z vrcholových manažerských pozic ve společnostech Alza, ČEZ a Programmatic. Jeho největší zálibou jsou ultramaratony, ve kterých už brzy prolomí hranici 100 mil.

Do týmu Jiřího Malého současně nastupuje také nový „marketing technology director“ Martin Liška. Ve Wunderman Thompson působil již dříve, následně pracoval pro Shell a Microsoft. „Martinovy bohaté zkušenosti nám pomohou rozvíjet jednu z našich klíčových odborností – marketingovou automatizaci,“ uzavírá Kvasnička představení nových posil.

Zavřít reklamu

Reklamní přehlídka roku se blíží

Starší článek

Mutumutu má nového šéfa mezinárodního marketingu, stal se jím Álvaro Martínez

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.