Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ogilvy
Lidé

Do Ogilvy nastoupili Martin Halaxa a Zuzana Kabelková

Redakce MAM2. 2. 20222. 2. 2022

V agentuře také povýšil Jan Fryč do funkce „creative lead“ a Jiří Jón zaštituje strategický tým. Halaxa se stará o kampaně řetězce Tesco, Kabelková strategii klientů Tesco a Raiffeisenbank.

Agentura Ogilvy ze sítě WPP ohlásila zkraje roku nové posily a změny na klíčových pozicích. V lednu do agentury nastoupil Martin Halaxa. Řídí tým kreativců, který připravuje nadlinkovou komunikaci, integrované kampaně a veškerá in-store sdělení značky Tesco v regionu Česká republika, Slovensko a Maďarsko. V reklamě začínal jako copywriter a idea maker, později byl kreativním ředitelem v agenturách Peppermint, Havas či Lemonade. Je podepsaný pod oceňovanými kampaněmi pro Škoda Auto v rámci sponzorství České filharmonie nebo Vodafone (například Losos na prázdninách) – nejen za ně získal kreativní ocenění, mezi které patří Louskáčky, Zlatá pecka či Golden Drum. V minulosti rovněž pracoval na televizních spotech pro Tesco.

„Rád bych v Ogilvy navázal na svoje předchozí dobré vztahy s klientem Tesco a zároveň pokračoval ve své dlouhodobé misi – a tou je ukázat, že i velcí retailoví hráči mohou komunikovat kreativněji, než je ve střední Evropě zvykem,“ řekl Martin Halaxa.

Novou zodpovědnost v rámci kreativního oddělení Ogilvy má i Jan Fryč. Dosud zastával post šéfa pro obsah a strategii na sociálních sítích, v rámci nové role „creative lead“ bude spolupracovat s kreativními šéfy jednotlivých týmů napříč agenturou. Zaměří se zejména na kampaně a projekty s potenciálem pro kreativní soutěže.

  • Martin Halaxa
  • Zuzana Kabelková
  • Jan Fryč
  • Jiří Jón

Zuzana Kabelková nastoupila do Ogilvy v únoru a z pozice ředitelky strategie bude pracovat především na nastavování brandové komunikace a komplexních integrovaných kampaní pro Tesco a Raiffeisenbank. Zapojí se i do spolupráce s poradenským týmem, kde využije zkušenosti z Německa a Skandinávie a zaměří se na identifikování strategických příležitostí pro značky v oblasti udržitelného rozvoje. Oddělení strategie od ledna zastřešuje společně s divizí Ogilvy Consulting Jiří Jón jako „head of strategy & consulting“.

„Vracím se do Česka zhruba po pěti letech a oproti zahraničí vnímám, že tu práce v reklamě vyvolává do velké míry negativní konotace. Obecně tu lidé v agenturách bývají přetížení, v některých případech mají blízko k vyhoření. To nejde změnit ze dne na den, ale ráda bych obrátila větší pozornost k ‚leadershipu‘, procesnímu ‚flow‘, vyvážené zpětné vazbě mezi klientem a agenturou i v rámci agentury a v neposlední řadě ke zdravému profesnímu seberozvoji,“ uvedla Zuzana Kabelková.

Kabelková se věnuje strategii dvanáct let a má zkušenosti zejména v oblasti retailu, inovací, fintech, farmacie, CSR a udržitelného rozvoje. Prošla agenturami Ogilvy a Publicis Groupe, působila ve veřejné diplomacii jako ředitelka Českého centra ve Stockholmu a byla dvakrát zvolena do čela EUNIC (European Union National Institutes for Culture) za skandinávské země, Finsko a pobaltské státy. Do české pobočky Ogilvy se vrací z dosavadní pozice šéfky strategie v německé agentuře Wynken, Blynken & Nod.

Zavřít reklamu

Veselá kráva láká v Kauflandech rodiče i děti

Starší článek

T-Mobile spouští první kampaň s týmem z WPP

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.